مشکل ته لنجی به صورت پایدار حل شود
پیغام: دلوار با تاکید بر رفع مشکلات ملوانان، گفت: مشکل ته لنجی باید به صورت پایدار حل شود و در عین حال جلوی زیاده خواهی زیاده خواهان و قاچاقچیان گرفته شود.
كدخبر: 115010
1399/03/16

پیغام: دلوار با تاکید بر رفع مشکلات ملوانان، گفت: مشکل ته لنجی باید به صورت پایدار حل شود و در عین حال جلوی زیاده خواهی زیاده خواهان و قاچاقچیان گرفته شود.

به گزارش «پیغام» به نقل از مهر، حجت الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های نماز جمعه دلوار ضمن توصیه نمازگزاران و مردم به رعایت دستورات بهداشتی اظهار داشت: متاسفانه افزایش تعداد مبتلایان کرونا در چند روز گذشته، باعث نگرانی مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی و رفت‌ و آمد افراد از استان‌های دارای وضعیت قرمز باعث بالا رفتن شمار مبتلایان کرونا در استان بوشهر شده است، افزود: از مردم عزیزمان می خواهم با جدیت به توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی عمل کنند و نسبت به فاصله گذاری اجتماعی پایبند باشند.

حجت الاسلام زاهددوست ضمن قدردانی از پزشکان، پرستاران و جامعه سلامت استان اظهار داشت:از استاندار بوشهر و دانشگاه علوم پزشکی و همچنین ستاد استانی مبارزه با کرونا می خواهم نسبت به کنترل روند صعودی مبتلایان به کرونا تدابیر لازم اتخاذ کنند.

حجت الاسلام زاهددوست اضافه کرد: کالاهای همراه ملوان از دیر باز در منطقه دلوار رونق داشته است و معیشت درصد قابل توجهی از مردم به آن وابسته بوده است.

امام جمعه دلوار با بیان اینکه زندگی مردم منطقه دلوار با دریا گره خورده است، تصریح کرد: باید با مدیریت صحیح اجازه ندهیم معیشت و زندگی افرادی که مرتبط با کالای ملوانی ارتزاق می کنند دچار تزلزل و چالش شود.

حجت الاسلام زاهددوست با بیان اینکه ماهیت کالای ملوانی، قاچاق نیست و از مبادی رسمی وارد می‌شود افزود: مشکل ته لنجی باید به صورت  پایدار حل شود و در عین حال جلوی زیاده خواهی زیاده خواهان و قاچاقچیان گرفته شود.

 

منبع: