معاون سوادآموزی استان بوشهر:
240نفرآموزش ­دهنده کار آموزش افراد بی­سواد در استان را بر عهده دارند
پیغام: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: تعداد240نفرآموزش­دهنده مسلط به شیوه­های تدریس،کار آموزش افراد بی­سواد و محروم از سواد استان را بر عهده دارند.
كدخبر: 115024
1399/03/17

پیغام: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: تعداد240نفرآموزش­دهنده مسلط به شیوه­های تدریس،کار آموزش افراد بی­سواد و محروم از سواد استان را بر عهده دارند.

به گزارش «پیغام»؛ عباس امید در دومین جلسه مشترک ویدئو کنفرانس معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با معاونین و مدیران کل سازمان نهضت سوادآموزی کشور،اظهار داشت:در سال جاری تحصیلی تعداد240نفرآموزش­دهنده مسلط به شیوه­های تدریس،کار آموزش افراد بی­سواد و محروم از سواد استان را بر عهده دارند.

معاون سوادآموزی استان با یادآوری وضعیت همه گیری و آینده نامشخص ویروس کرونا، روند آموزش در کلاسهای سوادآموزی استان راتشریح کرد وافزود: ادامه روند فعالیت­های آموزشی در سال 1399 منوط به مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا خواهد بود.

 وی تصریح نمود: در صورتی که اقتضائات پیشگیرانه مبنی بر رعایت ملاحظات اقتضایی همزیستی با شرایط کرونایی باشد، به ناچار ارائه خدمات آموزشی مبتنی بر رویکرود نیمه حضوری خواهد بود.

امید ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص کم و کیف شروع ثبت­نام سوادآموزان در فصل کلاس گذاری سال جاری، گفت: زمان ثبت­نام و کلاس گذاری برای طرح­های سوادآموزی مانند سوادآموزی در زندان­ها و ... از اوائل مردادماه می باشد.

وی اضافه کرد:زمان ثبت نام و کلاس گذاری برای فعالیت­های جاری سوادآموزی از نیمه دوم شهریورماه آغاز خواهد شد.

معاون سوادآموزی استان تمهید مقدمات جهت انجام فعالیت­های سوادآموزی تحت وب را از برنامه­های پیش ­رو نهضت سوادآموزی قلمداد نمود و ادامه دادد: در نظر است جهت تسهیل فرایند ثبت نام و نظارت بر فرآیند فعالیت­ها  وهمچنین رفع اشکال و پیگیری فرایند آموزشی سوادآموزان، سامانه تحت وب طراحی شده از سوی سازمان نهضت سوادآموزی در اختیار قرار گیرد.

وی درخاتمه با برشمردن ظرفیت‌ها و پتانسیل­های شبکه آموزشی شاد، حضور سوادآموزی را نیز در این سامانه امری مهم دانست و گفت: برای استمرار فعالیت­های سوادآموزی در پاندمی این بیماری کرونا، انجام تمهیدات و مقدمات لازم جهت اتصال آموزش­دهنده­ها و سوادآموزان به شبکه شاد لازم و ضروری می باشد.

 

منبع: