کریمیان: با میشو قطعا در لیگ برتر می‌مانیم
پیغام: مربی شاهین بوشهر می‌گوید میشو باید خانواده‌اش را متقاعد کند و راضی شوند تا هرچه زودتر به تمرین برگردد.
كدخبر: 115331
1399/04/03

به گزارش «پیغام»؛ مهرداد کریمیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت شاهینی‌ها اظهار کرد: شرایط خوبی داریم و با توجه به اردویی که پشت سر گذاشتیم توانستیم نهایت استفاده را ببریم و بدنسازی مناسبی داشته باشیم و طبق برنامه‌های آقای میشو پیش رفتیم و آمادگی بازیکنان به مرز ایده آلی رسیده است. اکنون آماده‌اند تا بازی دوستانه انجام دهند اما ابتدا باید یک بازی دوستانه انجام دهیم تا به شرایط مسابقات هم برسیم.

او درباره بازگشت میشو کریستیچوویچ گفت: با او مرتب در تماسم و هر روز با او صحبت می‌کنم. منتظر این هستند که شرایط فراهم شود و هرچه زود تر خودشان را به ایران برسانند. درباره این‌که گفته می‌شود اگر میشو نیاید من ادامه می‌دهم یا مربی جدیدی می‌آید اطلاعی ندارم. مدیرعامل و سرپرست تیم در این خصوص پاسخ‌گو هستند اما آقای میشو می‌خواهد وضعیت بهتر شود و ویروس کرونا کنترل شود تا بتواند برگردد.

مربی تیم شاهین با بیان این‌که میشو باید خانواده‌اش را متقاعد کند و راضی شوند تا هرچه زودتر به تمرین برگردد، عنوان کرد: به حال باید ببینیم باشگاه برای ادامه راه نظرش چیست و چه برنامه‌هایی برای آینده تیم‌شان دارند و بگذاریم تا ببینیم در آینده چه تصمیماتی می‌شود برای این تیم گرفت.

او درباره ماندن یا سقوط شاهین بوشهر گفت: تیم ما روال خیلی خوبی با میشو دنبال می‌کرد و اکنون همان روال تمرینی را باتوجه به برنامه‌ای که از او گرفتیم دنبال خواهیم کرد و خوشبختانه بازیکنان در حد توان‌شان واقعا خوب کار کردند و من از زحمات‌شان تشکر می‌کنم. شاید اوایل کار کمی هم مسائل مالی دخیل بود ولی بازیکنان با تمام توان‌شان کار کردند و کار تیمی‌شان را حفظ کردند و مطمئن باشید روندی که از قبل داشتیم اکنون هم ادامه خواهیم داد.

کریمیان در پایان بیان کرد: چه بهتر که آقای میشو هم خودشان بالای سر تیم باشد چرا که او مربی خوب، تاثیرگذار و باکلاسی است. امیدوارم بتوانند بیایند و بتوانیم همین روند را ادامه دهیم تا به موفقیت برسیم. با حفظ این وضعیت قطعا در لیگ برتر خواهیم ماند.   

منبع: