بدون سرمربی، بدون دروازه‌بان؛ شاهین در برزخ
پیغام: سرمربی و ۲ بازیکن خارجی شاهین به احتمال زیاد در ادامه لیگ برتر نمی‌توانند تیم خود را همراهی کنند. قطعاً جدایی این سه نفر ضربه بدی بر پیکر شاهین در رقابت‌های لیگ وارد می‌کند.
كدخبر: 115336
1399/04/03

به گزارش «پیغام» به نقل از روزنامه خبر ورزشی؛ ظاهراً دیگر قطعی شده که میشو کریستیچوویچ، سرمربی کروات تیم شاهین، قصد برگشت به ایران و بوشهر را ندارد چرا که اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی، هروویه میلیچ، مدافع کروات استقلال، رادوشوویچ، سنگربان کروات پرسپولیس خود را به ایران رساندند و مشکلی هم نداشتند، اما سرمربی شاهین بعد از مشورت با خانواده‌اش قید سفر به ایران را زد و به بهانه ویروس کرونا قصد بازگشت ندارد. گرچه مسئولان باشگاه شاهین بوشهر تلاش زیادی کردند تا او را متقاعد کنند به ایران برگردد، ولی میشو آب پاکی را روی دست مسئولان باشگاه ریخت تا بوشهری‌ها به فکر جانشین برای او باشند.

از طرفی دیگر بدشانسی‌های شاهین بوشهر با عدم بازگشت سنگربان و مدافع گرجستانی به ایران کامل شد. ماکسیم کوویلیتایا و لوکا گادرانی شنبه گذشته با حضور در فرودگاه قصد بازگشت به تهران را داشتند، اما پلیس گرجستان فقط به ایرانی‌هایی که از گرجستان قصد بازگشت داشتند، اجازه خروج می‌داد و به همین دلیل مانع سفر این دو بازیکن شد. با این حساب سرمربی و ۲ بازیکن خارجی شاهین به احتمال زیاد در ادامه لیگ برتر نمی‌توانند تیم خود را همراهی کنند. قطعاً جدایی این سه نفر ضربه بدی بر پیکره شاهین در رقابت‌های لیگ وارد می‌کند. میشو، سرمربی تیم، عیار خود را نشان داده و تا حدودی توانسته بود از لحاظ فنی و روحی شاهین را متحول کند تا تیم از قعر جدول جدا شود و با ۱۶ امتیاز امیدوار به ادامه لیگ باشد. ولی وجود سنگربانی به نام ماکسیم برای شاهین از نان شب نیز واجب‌تر است. این سنگربان به گفته خود بازیکنان و مسئولان شاهین حدود ۵۰ درصد تیم بوده و غیبت او در چند بازی اخیر شاید قابل جبران نباشد. البته لوکا مدافع گرجستانی در نیم‌فصل دوم جایی در ترکیب ثابت شاهین نداشت و نبود او اصلاً به چشم نمی‌آید.

با این حال شاهین بوشهر شرایط حساسی در جدول لیگ برتر دارد و از ۹ بازی باقی‌مانده باید امتیازات لازم را کسب کند تا بقای خود را تضمین نماید. شاهین ۱۶ امتیازی در رده پانزدهم جدول است و رقابت نزدیکی برای ماندن در جدول با تیم‌های پیکان، سایپا، گل‌گهر سیرجان و پارس‌جنوبی دارد. در حال حاضر تمرینات تیم زیرنظر مهرداد کریمیان، دستیار اول میشو، برگزار می‌شود، ولی از راهروهای باشگاه خبر می‌رسد مدیران شاهین به دنبال سرمربی جدید هستند. ضمن اینکه مسئولان باشگاه نیز از طریق روابط بین‌الملل وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در حال رایزنی هستند مقدمات سفر دو گرجستانی به خصوص سنگربان تیم‌شان به ایران فراهم شود.

 

منبع: