با حکم مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر،
سلیمی فرد رئیس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر شد
پیغام: علیمراد کرمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، در حکمی فرامرز سلیمی فرد را به عنوان رئیس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر منصوب کرد.
كدخبر: 115349
1399/04/04

پیغام: علیمراد کرمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، در حکمی فرامرز سلیمی فرد را  به عنوان رئیس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر منصوب کرد.

 به گزارش «پیغام»؛ وی  برای دومین بار عهده دار این مسئولیت می شود، پیش از این در زمان مدیریت اصغر حصیری در آموزش و پرورش استان بوشهر در بهمن ماه سال  92 به این سمت منصوب شده بود.

بر اساس این گزارش، سلیمی فرد در مدیریت ناصر کرمی مدیرکل پیشین آموزش و پرورش استان بوشهر در مهرماه 94 از این  سمت کنار گذاشته شد.

فرامرز سلیمی فرد که متولد 1343 بوشهراست، از فرهنگیان با سابقه این شهرستان به شمار می رود و پیش از این در سمت هایی همچون کارشناس مسئول فرهنگی و هنری آموزش و پرورش شهرستان بوشهر، کارشناس مسئول امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان، معاون پرورشی شهرستان بوشهر و رئیس دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی و ریاست آموزش وپرورش شهرستان این شهر، اشتغال داشته است.

سلیمی فرد از نیروهای رزمنده و جانباز شهرستان بوشهر محسوب می شود. یکی از برادران وی نیز در جریان تظاهرات انقلاب اسلامی در برازجان به شهادت رسیده است. وی همچنین از جمله معتمدان شهرستان بوشهر و عضو هیات های اجرایی انتخابات این شهرستان به شمار می رود.

منبع: