نماز جمعه این هفته در شهرهای مختلف استان بوشهر برگزار نمی‌شود
با توجه به قرار گرفتن شهرهای مختلف استان بوشهر در وضعیت قرمز و زرد کرونایی و بر اساس اعلام رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، برای پیشگیری از انتقال زنجیره ویروس کرونا، نماز جمعه همچنان در شهرهای ۲۵ گانه این استان اقامه نمی‌شود.
كدخبر: 115366
1399/04/05

پیغام: ویروس کرونا این‌‌روزها وضعیت نگران کننده‌ای در شهرها و روستاهای استان بوشهر ایجاد کرده است.

به گزارش «پیغام به نقل از تسنیم؛ بر اساس اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شهرهای مختلف این استان در وضعیت قرمز و زرد قرار دارد که رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از دور همی‌ها و استفاده از ماسک در همه عرصه‌های اجتماع امری مهم و ضروری است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر با اشاره به تعطیلی برگزاری نماز جمعه اظهار داشت: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و شکستن زنجیره انتقال این ویروس با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا و تایید نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، نماز جمعه در شهرهای 25 گانه استان بوشهر این هفته ششم تیرماه  برگزار نمی‌شود.

حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری با قدردانی از همراهی و صبوری مردم و خدمات حافظان سلامت افزود: در راستای حفظ صحت وسلامتی مردم و همراهی با کادر پزشکی و درمان استان و تایید نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، نمازهای جمعه این هفته در سراسر استان برگزار نمی‌شود.

وی، با بیان اینکه وزارت بهداشت وضعیت شهرهای استان بوشهر را قرمز و  برخی شهرها هم در مرحله هشدار کرونایی قرار داده است تصریح کرد: بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا هیچ تجمعی در شهرهای دارای وضعیت زرد و قرمز برگزار نمی‌شود و امام جمعه بوشهر هم بر اجرای تصمیم ستاد مقابله با کرونا تاکید دارند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر با آرزوی صحت و سلامتی برای کادر درمانی و پرستاری و بهبود حال بیماران خاطرنشان کرد: در عرصه مقابله با کرونا باید همه مردم خود را در برابر این ویروس مسئول بدانند و ضمن رعایت پروتکل بهداشتی از هر گونه تجمع و دور همی پرهیز کنند تا وضعیت سلامت جامعه بهبود یابد.

منبع: