دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:
کودک 7 ساله قربانی جدی نگرفتن کرونا شد/ مجموع افراد مبتلا شده از 5 هزار نفر گذشت
دبیر ستاد مبازه با کرونا در استان بوشهر گفت: با فوت دختر بچه 7 ساله مبتلا به کرونا مجموع جان باختگان ویروس کرونا در استان بوشهر تا روز پنجشنبه پنجم تیرماه به 61 نفر رسید.
كدخبر: 115399
1399/04/06

به گزارش «پیغام»؛ دکتر سعید کشمیری با اظهار تأسف از درگذشت این کودک که سابقه بیماری آسم داشت گفت: نگذاریم کودکان قربانی رفتار عادی ما با کرونا شوند.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته 12 مورد مثبت جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده اند افزود: در حال حاضر 102 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

کشمیری عنوان داشت: مجموع بیماران بستری در بخش مراقبت‌‌های ویژه 31 نفر است که از این تعداد 17 نفر به کمک دستگاه نفس می‌کشند و حال عمومی مناسبی ندارند.

مجموع افراد مبتلا به کرونا در استان بوشهر از 5 هزار نفر گذشت

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، در حال حاضر مجموع افرادی که در استان بوشهر به ویروس کووید19 مبتلا شده‌اند از مرز 5 هزار نفر عبور کرده است.

کشمیری عنوان داشت: با بررسی روند ابتلا و بستری شدن موارد جدید، احتمال اوج گیری موارد فوتی در استان بوشهر بسیار زیاد است.

بازگشایی مجدد مراکز تعطیل شده و ارائه خدمت به مردم

وی با اشاره به بازگشایی مراکز خدمات جامع سلامت که بصورت کامل در زمان شیوع کرونا تعطیل شدند گفت: در هفته‌های گذشته شاهد تعطیلی چند مرکز خدمات جامع سلامت ، خانه بهداشت و پایگاه سلامت به دلیل ابتلای کارکنان آن مراکز به کرونا بودیم که خوشبختانه با بهبود قطعی آنان ارائه خدمت به مردم در این مراکز به روال عادی بازگشت.

کشمیری افزود: مراکز خیبر و چغادک در شهرستان بوشهر، مراکز مال خلیفه و محمد صالحی در شهرستان گناوه از جمله این مراکز بودند.

وی تصریح کرد: مراکز نخل تقی و اخند در شهرستان عسلویه و چهار روستایی در شهرستان گناوه نیز هفته آینده بازگشایی خواهند شد و روند ارائه خدمات به مردم در این مراکز به شکل عادی از سر گرفته می‌شود.

منبع: