موادضدعفونی اشتعال‌زا، تمامی وسایل باشگاه را به آتش کشید
پیغام:دهیار روستای طلحه شهرستان دشتستان گفت: انفجار مواد ضدعفونی کننده در باشگاه بدن سازی و پرورش اندام "پیل تن" این روستا باعث آتش‌سوزی و سوختن این مرکز ورزشی شد.
كدخبر: 115403
1399/04/06

به گزارش «پیغام»؛ سید رضا موسوی در گفت و گو با ایرنا افزود: با وجود استقرار خودرو آتش نشانی در دهیاری ولی کل آتش سوزی در حدود پنج دقیقه رخ داده و فرصتی برای رسیدن تیم عملیاتی برای مهار آتش نبوده است.

وی بیان کرد: در این باشگاه باتوجه به ضدعفونی و الکلی شدن دستگاه آتش سوزی در آن واحد تمام باشگاه را فراگرفته است که به گفته مالک انفجار حین خاموش کردن یخچال باشگاه رخ داده است.

مدیر این باشگاه روز نیز اظهار داشت: پس از سرویس وسایل باشگاه برای بازگشایی مجدد بطور ناگهانی انفجار مواد ضدعفونی تمامی وسایل باشگاه را شعله‌ور کرد.

مجید شهریاری افزود: آتش سوزی به گونه‎ای بود که با توجه به پاشیده شدن موادضدعفونی اشتعال‌زا، تمامی وسایل باشگاه به صورت ۱۰۰درصدی درآتش سوخت.

وی اظهار داشت: در برآوردهای اولیه میزان خسارت به باشگاه هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده‌است.

شهریاری ادامه داد: هر چند که این باشگاه پوشش بیمه‌ای داشته ولی باتوجه به اینکه شرکت بیمه خسارت کامل این حادثه را پرداخت نمی‎کند انتظار داریم با نگاه حمایتی بویژه پرداخت تسهیلات زمینه بازگشایی مجدد این باشگاه فراهم شود.

وی بیان کرد: باشگاه پس از چندماه تعطیلی بر اثر برخی هزینه‎ها مانند برق، اجاره و مالیات متحمل زیان شد و این آتش‌سوزی نیز بیش از پیش به ضرر تعطیلی در روزهای کرونایی دامن زده‌است.

در این حادثه مالک باشگاه نیز  در جریان سرویس و ضدعفونی دستگاه از ناحیه آرنج به پایین تنه دچار آتش‌سوزی درجه ۲ شد و هم اکنون در منزل روند درمان خود را طی می‌کند.

منبع: