نامه نماینده دشتستان در مجلس به استاندار؛
محدودیت ها در استان اعمال شود
پیغام: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت قرمز استان بوشهر به دلیل شیوع ویروس کرونا نیاز به تصمیم‌گیری کارشناسی و منطقی دارد.
كدخبر: 115440
1399/04/08

به گزارش «پیغام» ابراهیم رضایی  در نامه‌ای به استاندار بوشهر نوشت: شیوع فزاینده ویروس کرونا در استان بوشهر موجب پدید آمدن شرایط بحرانی و قرمز و وارد آمدن خسارت‌های جانی و مالی زیادی در استان شده به گونه‌ای که بسیاری از ظرفیت‌های اختصاص یافته برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا در حال تکمیل شدن است.

وی بیان کرد: از آنجا که بنا به تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا برخی تصمیم‌های به استان‌های دارای شرایط قرمز واگذار شده منطقی است تصمیم‌های آنی و کارشناسی مبتنی بر شرایط موجود اتخاذ شود.

رضایی اضافه کرد: برهمین اساس پیشنهاد می‌شود در کمترین زمان نسبت به تعطیلی مراکز دولتی و غیردولتی به مدت ۲ هفته و ایجاد محدودیت در ارتباطات غیر ضروری برای پیشگیری از شیوع بیش از پیش این بیماری اقدام لازم انجام شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین لازم است دستوری داده شود همه امکانات و منابع موجود در سراسر استان بود برای کنترل و مهار بیماری و کمک به مجموعه‌های بهداشتی و درمانی برای گذر از شرایط کنونی بسیج شود.

وی تاکید کرد: بی تردید تعلل در تصمیم گیری به هنگام خسارت بیشتری را به دنبال دارد.

منبع: