شمار بیماران کرونا در دشتی ۲ برابر شد
پیغام: فرماندار دشتی گفت: به دلیل رعایت نکردن فاصله‌گذاری مناسب اجتماعی در ۲ هفته اخیر شمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان به ۲ برابر افزایش یافته‌است.
كدخبر: 115446
1399/04/08

به گزارش «پیغام»؛ عبدالله نادری در جمع مسئولان و اعضای تشکل‌های مردم نهاد دشتی افزود: یکی از مهمترین راه‌های پیشگیری و کنترل بیماری کرونا استفاده از ماسک در همه تجمع‌ها و اماکن عمومی است.

وی اضافه کرد: تا زمان کنترل و مهار کامل بیماری کرونا باید زدن ماسک در اماکن عمومی و تجمع‌ها به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

فرماندار دشتی ادامه داد: شهروندان باید در صورت ضرورت از منزل خارج شوند و اگر مسائل بهداشتی را  رعایت کنند ما می‌توانیم زنجیره این بیماری را قطع و کرونا را شکست دهیم.

وی  از همه اعضای تشکل‌های مردمی خواست با توجه تاثیرگذاری که در بین جامعه دارند مسئولان شبکه بهداشت و درمان و ستاد پپیشگیری کرونا را برای مهار این بیماری یاری رسانند.

فرماندار دشتی تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا حضور شهروندان در اماکن عمومی، ادارات، فروشگاه‌ها، تجمع‌های مذهبی و شادی  بدون ماسک ممنوع است و از ورود افراد بدون ماسک در همه این اماکن جلوگیری خواهد شد.

منبع: