۶۴ میلیاردتومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور در بخش کشاورزی محقق شد
پیغام: معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهرگفت: از محل اعتبارات سفر اسفند ۹۷ رئیس جمهوری به این استان ۱۱۴ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان اعتبار برای بخش کشاورزی مصوب شد که از این میزان سال گذشته ۶۴ میلیارد و ۶۸۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان محقق شده است.
كدخبر: 115472
1399/04/11

به گزارش «پیغام»؛ مهدی اعتمادی درگفت وگو با ایرنا افزود: باتوجه به تخصیص اعتبار صورت گرفته پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مصوب جهاد کشاورزی ۴۳.۵ درصد بوده است.

وی بیان کرد: این پروژه‌ها شامل کمک‌های فنی اعتباری برای اجرای پروژه‌های آبیاری تحت فشار، ساختمان آبیاری و زهکشی موند، بازسازی و نوسازی قنات‌ها و ایجاد زیرساخت شهرک شیلاتی پرورش میگو رود شور بوده است.

اعتمادی اضافه کرد: همچنین در سالجاری نیز از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر ۱۲۷ میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان اعتبار برای پروژه‌های یاد شده مصوب شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: پارسال از مجموع یکهزار و ۳۳۵ طرح معرفی شده به بانک در حوزه‌های مختلف کشاورزی با ۹۳۶ میلیارد تومان اعتبار ۹۴۳ طرح با ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار تصویب و جذب شد.

اعتمادی یادآورشد: با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال ۸۷۷ در بخش‌های مختلف کشاورزی در استان ایجاد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر پارسال ۷۵ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان اعتبار عمرانی برای ۱۱۳ پروژه در قالب ۳۰ طرح مصوب داشت که از این میزان ۶۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار ملی و ۱۴ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان استانی است.

وی اضافه کرد: در همین راستا از کل اعتبار مصوب در بخش اعتبارات ملی با اختصاص ۶۰ میلیارد تومان معادل ۹۷.۸درصد و از محل اعتبارات استانی نیز با اختصاص پنج میلیارد و ۸۵ میلیون تومان معادل ۳۵.۵درصد محقق شده است.

اعتمادی در خصوص اعتبارات امسال نیز گفت: در زمان حاضر اعتبارات ملی و استانی سازمان جهاد کشاورزی برای سال‌جاری نهایی نشده است.

منبع: