تاکید فرماندار به تکمیل پروژه های عمرانی در تنگستان
پیغام: فرماندار تنگستان گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی در شهرستان تنگستان تسریع شود.
كدخبر: 115475
1399/04/11

 به گزارش «پیغام»؛ عبدالحسن رفیعی‌پوردر بازدید از پروژه های عمرانی شهر آباد اظهار داشت: فلسفه وجودی شهرداری ها خدمت صادقانه و بی منت به مردم است و باید سعی شود دامنه این خدمات به شهروندان روز به روز بیشتر شود.

وی افزود: پروژه ساماندهی و اجرای میدان و فاز دوم بلوار ورودی شهر آباد یکی از پروژه های مهم و کلیدی برای شهر آباد بوده که با اجرا و تکمیل آن شاهد تغییرات بسیار خوبی در سیما و منظر شهری آباد و رونق اقتصادی در جوار این پروژه خواهیم بود.

در ادامه فرماندار تنگستان از پروژه های اصلاح و بازسازی معابر شهر آباد، راه دسترسی به مجموعه ورزشی شهر و طرح خروجی دوم شهر آباد به سمت جنوب و اتصال به اتوبان اهرم _ برازجان بازدید کرد.

در این بازدید مقرر شد فاز دوم بلوار ورودی شهر آباد از محل اعتبارات داخلی آغاز و برای تکمیل آن اعتبارات تملک دارایی شهرستان به پروژه تزریق شود.

همچنین مقرر شد اصلاح معابر شهری آغاز و شهرداری با همکاری اداره برق نسبت به جابجایی پایه های برق واقع در مسیر اقدام نمایند. پروژه اجرای مجموعه ورزشی شهر آباد از محل اعتبارات نفت و تملک دارایی بعد از برگزاری مناقصه انجام و شهرداری مسیر ارتباطی به مجموعه ورزشی را انجام دهد.

منبع: