معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:
بیش از پنج میلیارد سرانه معوق مدارس استان بوشهر پرداخت شد
پیغام: معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از پرداخت بیش از پنج میلیارد تومان سرانه معوق مدارس خبر داد.
كدخبر: 115479
1399/04/11

پیغام: معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از پرداخت بیش از پنج میلیارد تومان سرانه معوق مدارس خبر داد.

به گزارش «پیغام»؛ غلامرضا دانش‌فر که روز شنبه در کمیته تعمیر و تجهیز پروژه مهر سخن می‌گفت، با اشاره به پرداخت دو میلیارد و صد میلیون تومان مدارس شبانه روزی، پرداخت یک میلیارد و هفتصد میلیارد تومان سرانه بهداشتی مدارس و پرداخت بیش از نهصد میلیون تومان سرانه عمومی مدارس، افزود: تمام سرانه روستا مرکزی مدارس نیز پرداخت شده است.

  

وی در بخش دیگری از سخنانش در تشریح کمبود تجهیزات اداری مدارس شهرستان‌ها و مناطق استان گفت: برای بازگشایی مدارس شهرستان‌ها و مناطق در سال تحصیلی پیش‌ِ رو به بیش از ۱۵هزار دستگاه تجهیزات اداری در بخش‌های مختلف، نیاز است.

دانش‌فر در بیان جزئیات این نیازها افزود: کمبود بیش از سه هزار میز و صندلی دانش‌آموزان ابتدایی، سه‌هزار میز و صندلی دانش‌آموزان متوسطه،  هزار و دویست میز معلم، حدود دو هزار صندلی و شش هزار و دویست صندلی دسته‌دار به اداره کل گزارش شده است.

دانش‌فر هنچنین تأمین ۲۵۰ آبسردکن سه‌شیره و ۱۵۰۰ کولر و ۱۱۰۰ تابلو وایت‌برد را از دیگر نیازهای ضروری مدارس شهرستان‌های استان تا پیش از بازگشایی مدارس عنوان کرد.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش با اشاره رایزنی‌های صورت‌گرفته با مقامات استان و وزارت متبوع در امیدواری کرد که نیازهای برشمرده در زمینه تجهیزات مدارس به‌زودی تأمین گردد.

منبع: