مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر:
کشتار ۱۷ خرگوش وحشی توسط شکارچی در بوشهر/متخلفان شناسایی شدند+فیلم
این فیلم نمایش یک جنایت کامل محیط‌زیستی است. فرد اسحله بر دوش یک کشتار کامل راه انداخته و ۱۷ خرگوش را قتل عام کرده است.
كدخبر: 115490
1399/04/12

پیغام:مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: فیلم منتشر شده از کشتار ۱۷خرگوش‌ وحشی در استان بوشهر بررسی و ۲ متهم در این استان شناسایی شده‌اند.

به گزارش «پیغام»؛آ فرهاد قلی‌نژاد اظهار داشت: پس از انتشار فیلم کشتار خرگوش وحشی در فضای مجازی در ده روز گذشته، اقدامات شناسایی متخلفان با همکاری همیاران محیط زیست انجام شد.

او ادامه داد: چند روز پس از انتشار فیلم، متخلفان که ساکن یکی از روستا‌های شمال استان بوشهر هستند، شناسایی  شدند و هم اکنون پرونده شکایت آنها در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

قلی‌نژاد گفت:هر گونه شکار و صید گونه‌های جانوری نیازمند گرفتن مجوز‌های قانونی از سازمان حفاظت محیط زیست است و در غیر این صورت جرم محسوب می‌شود و برای آن در قانون مجازات تعیین شده است.

او افزود: از عموم مردم، همیاران و دوستداران طبیعت تقاضا داریم در پیشگیری از تخلفات شکار و صید و دستگیری متخلفان محیط بانان و اداره کل حفاظت محیط زیست استان را یاری کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر افزود: خرگوش وحشی از گونه‌های ارزشمند حیات وحش است که نقش مفیدی را در چرخه طبیعت دارد.

وی بیان داشت: در این زمینه برنامه‌های آموزشی متعددی در استان بوشهر  برای آشنایی مردم با حیات وحش و محیط زیست در دست اجرا است.

 

 

 

منبع: