داوران جشنواره شعر دوبیتی و رباعی خلیج فارس معرفی شدند
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر از تشکیل دبیرخانه دائمی شعر خلیج فارس در این سازمان خبر داد.
كدخبر: 115521
1399/04/15

 به گزارش «پیغام»؛ احمد بارگاهی با بیان اینکه مرحله دریافت آثار شاعران توسط دبیرخانه این جشنواره انجام شده و داوران این جشنواره نیز انتخاب شده‌اند، افزود: همانگونه که انتظار می‌رفت فراخوان جشنواره استانی شعر خلیج فارس که در سال جاری در قالب‌های دوبیتی و رباعی برگزار می‌شود، با استقبال خوب شاعران استان و حتی خارج از استان همراه شد که همین امر سبب شد تا تشکیل دبیرخانه دائمی شعر خلیج فارس کلید بخورد.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه استقبال از جشنواره دوبیتی و رباعی خلیج فارس با استقبال خوب شاعران استان همراه شده و بیش از 100 شاعر و 500 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که در مرحله داوری هستند.

به‌گفته وی، در موضوع انتخاب داورها که با همکاری و هماهنگی انجمن شعر استان بوشهر انجام شد، پیشینه هنری و تخصص افراد در زمینه دوبیتی و رباعی از عوامل تاثیرگذار بود. بر همین اساس، در نهایت به اساتیدی چون رضا معتمد، علی هوشمند و مجید عابدی رسیدیم که وظیفه داوری این جشنواره را بر عهده گرفتند.

بارگاهی در ادامه با تاکید بر لزوم بزرگداشت روز ملی خلیج فارس و استفاده از هنر در اعتلای نام بلند آن تاکید کرد: به‌زودی دبیرخانه دائمی شعر خلیج فارس به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در محل این سازمان دایر می‌شود که امیدواریم با همکاری و همراهی اساتید حوزه شعر و ادب بوشهر، این جشنواره به‌صورت سالانه و در خور نام بزرگ بوشهر و خلیج فارس باشد.

منبع: