کشف 2 میلیارد و 590 میلیون تومان کالای قاچاق و سوخت در استان
پیغام: فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: در سه ماه گذشته 2 میلیارد و 590 میلیون تومان کالای قاچاق و سوخت در استان کشف و ضبط کند.
كدخبر: 115524
1399/04/15

به گزارش «پیغام»؛ سردار ولی الله رضایی نژاد در این باره افزود: با اقدامات و تلاش شبانه‌روزی دریابانان استان در سه ماهه اول امسال  مواد سوختی، گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی، دارو و تجهیزات پزشکی، انواع لوازم برقی و خانگی، آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: دریابانان استان بوشهر در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر، نزدیک به ۵۷۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و در این رابطه تعداد یک فروند شناور قاچاقچیان توقیف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهرگفت:  در این مدت در مجموع ۱۵ فروند شناور متخلف و ۶ دستگاه وسیله نقلیه توقیف و ۱۳ نفر قاچاقچی کالا نیز دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

 رضایی نژاد یادآورشد: در سال جهش تولید، حمایت از تولیدات داخلی و تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در راستای شعار امسال، دریابانان این استان با تلاش بیش از پیش و در رسیدن به این هدف مهم آماده هستند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با قدردانی از تعامل خوب مرزنشینان این استان با این نیرو در راستای تامین نظم و امنیت و مبارزه با پدیده شوم قاچاق و قاچاق فروشی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امنیت خوبی در مرزهای دریایی خلیج نیلگون همیشه فارس برقرار شده است.

منبع: