راه اندازی کارگاه تولیدماسک استاندارد به روش تمام اتوماتیک در جم
پیغام: رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم از راه اندازی کارگاه تولید ماسک سه لایه استاندارد در جم خبرداد.
كدخبر: 115549
1399/04/16

به گزارش«پیغام» به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر؛ اکبرحسینی دراین باره افزود: کارگاه تولیدی ماسک سه لایه به روش تمام اتوماتیک و استاندارد با حضور معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان و تعدادی از مسوولان محلی در شهرستان جم در روز یکشنبه ۱۵تیرماه ۹۹ افتتاح شد.

حسینی عنوان کرد: این کارگاه تولید ماسک با سرمایه گذاری ۱۱ میلیارد ریال و اشتغال تقریبی ۱۰ نفر توسط بخش خصوصی در این شهرستان شروع بکار کرد.                              

وی اضافه کرد: این کارگاه صنفی با ظرفیت تولید روزانه تا ۱۵۰۰۰ ماسک سه لایه استاندارد و پزشکی توانایی تامین ماسک مورد نیاز شهرستانهای جنوبی استان و شرکت های موجود منطقه پارس جنوبی را دارا است.

رییس اداره صمت شهرستان جم با اشاره به جهش تولید درسالجاری و با عنایت به اینکه یکی از موثرترین راههای پیشگیری از بیماری کرونا استفاده از ماسک می باشد تصریح کرد: توانمندی های مختلف اصناف در شهرستان جم به ویژه درتولید ماسک بهداشتی جهت تامین نیاز مصرف کنندگان ازجمله کالای ضروری بهداشتی درراستای جلوگیری از بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم جامعه می باشد.                 

حسینی در پایان ابراز امیدواری کرد و افزود: در آینده ای بسیار نزدیک یک کارگاه تولیدی دیگردر زمینه ماسک و البسه پزشکی با ظرفیت خیلی خوبی در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید .

منبع: