۱۹ فروند شناور متخلف صید و صیادی در آب های بوشهر توقیف شد
پیغام: فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: ۱۹ فروند شناور فاقد مدارک و متخلف صید و صیادی با همکاری اداره کل شیلات و پایگاه‌های دریابانی بندرهای بوشهر و کنگان،در آب‌های خلیج فارس توقیف شد.
كدخبر: 115617
1399/04/18

 به گزارش «پیغام»؛ سردار ولی الله رضایی نژاد روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: توقیف این شمار شناور در قالب اجرای طرح سه روزه مبارزه با شناورهای متخلف و فاقد هویت انجام شده‌است.

وی بیان کرد: با وجود شناورهای متخلف و فاقد ساماندهی که به تخلف صیادی و صید غیر مجاز از نوع ترال اقدام می‌کنند این فرماندهی برخورد جدی با آنان را در دستور کار خود قرار داد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به گشت‌های مداوم دریابانان در برقراری نظم و امنیت، گفت: توقیف شناوران متخلف محدود به این طرح نیست و با توجه به لزوم ایجاد نظم و امنیت و نظارت بر تردد شناورها و رصد همه شناورها در حوزه استحفاظی از ادامه فعالیت غیرقانونی شناوران متخلف جلوگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: دریابانان استان بوشهر با آمادگی کامل حافظ جان هموطنان و منابع آبزی در دریا هستند و اجازه نمی‌دهند عده‌ای سودجو با تخلف و صید غیر مجاز ترال و رعایت نکردن ایمنی و مقررات دریانوردی فعالیت کنند.

منبع: