مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم:
نداشتن تمرکز مهمترین مشکل تیم پارس جنوبی
پیغام: مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: مهم ترین مشکل کنونی بازیکنان این تیم نداشتن تمرکز برای استفاده از فرصت ها و گرفتن نتیجه است.
كدخبر: 115629
1399/04/19

به گزارش «پیغام» بهرام رضائیان روز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنان پارس جنوبی با کیفیت هستند و در نیم فصل نخست بویژه در دیدار با تراکتورسازی عملکرد قابل قبولی از خود برجایی گذاشتند.

وی بیان کرد: این تیم در ۲ بازی گذشته نیز از لحاظ فنی، تکنیکی و تاکتیکی عملکرد خوبی داشتند  ولی با از دست رفتن تمرکز اندکی کار برای آنها سخت شده است.

رضائیان ادامه داد: امیدواریم با فراهم شدن شرایط موردنیاز بتوانند جلوی هر کدام از حریفان خودشان را نشان دهند و امتیازهای لازم را کسب کنند.

وی افزود: از ارکان باشگاه همیشه یک نفر به تنهایی قادر نیست کار را پیش ببرد و به طور قطع باید همه کمک کنند تا ۲ نماینده استان در لیگ برتر فوتبال کشور موفق باشند.

رضائیان گفت: این دو تیم همواره نشان دادند که در استان‌ بوشهر ظرفیت‎های فوتبالی زیاد دارد که باید با عزم همگانی مسئولان و هواداران سهمیه آنها در لیگ حفظ و همچون گذشته بتوانند مایه خوشحالی هم استانی‌‎ها شوند.

وی افزود: مدیرعامل منقطه ویژه اقتصادی انرژی پارس در چند روز گذشته برای حل مشکلات مالی پای کار هستند و در این زمینه صحبت‌هایی نیز با سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم داشتند.

رضائیان گفت: خرمدل همچنین با مسئولان استان از جمله استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان و فرماندار شهرستان جم مذاکره داشتند تا بخش دیگری از مطالبات بازیکنان پرداخت شود تا آنها برای چند هفته پایانی مشکلی نداشته باشند.

تیم پارس جنوبی جم اکنون با ۲۰ امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

 این تیم در هفته بیست و چهارم بازی ها در اصفهان به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

منبع: