به منظور جلوگیری از انتشار بیماری کرونا، شکایت خود را غیرحضوری ثبت کنید
پیغام: رییس اداره امور اصناف و تشکل‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: پنجره رسيدگي به شكايات از سازمان هاي صنفي در سامانه ایرانیان اصناف بمنظور ثبت شکایات غیرحضوری فعال شد.
كدخبر: 115631
1399/04/19

پیغام: رییس اداره امور اصناف و تشکل‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: پنجره رسيدگي به شكايات از سازمان هاي صنفي در سامانه ایرانیان اصناف بمنظور ثبت شکایات غیرحضوری فعال شد.

به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر؛نصرالله کشاورز با اشاره به ضرورت ثبت شکایات غیر حضوری به منظور جلوگیری از انتشار بیماری کرونا افزود: در راستاي بهبود فرآیند خدمت‌رسانی مطلوب به اصناف كشور و به منظور تسريع در رسيدگي به شكوائيه‌ها، صرفه‌جوئی در هزینه‌های شاكي و متشاكي و نیز با توجه به مواعد قانونی تعیین‌شده در قانون نظام صنفی، تمامی شکایات واصله از عملکرد تشکل‌های صنفی نظیر اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی ازطریق سامانه ایرانیان اصناف به آدرس: www.iranianasnaf.ir ثبت و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

کشاورز ضمن تاکید بر این‌که رسیدگی به شکایات علیه اتحادیه‌ها  تنها از طریق سامانه ایرانیان اصناف صورت می‌گیرد، اضافه کرد : تحقق خواست دولت در تکریم ارباب رجوع از جمله اهداف این طرح بوده و عموم شهروندان می‌توانند علاوه بر شکایت از عملکرد تشکل‌های صنفی،  نسبت به عملکرد کمیسیون‌های نظارت و هیات‌های اجرایی انتخابات نیز شکایت و اعتراض خود را در این سامانه ثبت نمایند.

وی اظهار داشت: متقاضیان ضمن درج مشخصات خود من‌جمله ثبت کد ملی، درج هویت متشاکی و درج متن مورد نظر، شکایت خود در این سامانه ثبت و از طريق شماره رهگیری که دریافت می‌کنند؛ قادر خواهند بود شکایت مطروحه را پیگیری نمایند.

رییس اداره امور اصناف و تشکل‌های سازمان صمت استان در پایان تاکید کرد: برای بررسی دقیق‌تر شکایات، لازم است موارد مطروحه و درج‌شده در قسمت متن شکایت این پنجره، مستدل، روشن و مستند باشد. همچنین سامانه ایرانیان اصناف این امکان را فراهم  آورده که متقاضیان بتوانند اسناد و مدارک مربوط به شکایت خود را  بارگذاری و ارسال کنند.

 

 

منبع: