معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:
آزمون استخدامی سوادآموزی در بوشهر برگزار شد
پیغام: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: با رعایت نکات بهداشتی آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش دهندگان سوادآموزی در بوشهر برگزار شد.
كدخبر: 115649
1399/04/21

پیغام: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: با رعایت نکات بهداشتی آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش دهندگان سوادآموزی در بوشهر برگزار شد.

به گزارش «پیغام»؛ عباس امید در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش دهندگان سوادآموزی در بوشهر، اظهار داشت: در آزمون استخدامی امسال 86 نفر آموزشیاران و آموزش دهندگان سوادآموزی استان بوشهر با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک شرکت نموده اند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان اضافه کرد:این آزمون بر اساس تفاهم‌ نامه منعقده بین وزارت آموزش  ‌و پرورش و جهاد دانشگاهی همزمان با سراسر کشور، در بوشهر نیز در دبیرستان سعادت برگزار شد.

وی در مورد چگونگی پذیرش واجد شریط این آزمون در استان بوشهر، گفت: آموزشیاران و آموزش دهندگانی که تا پایان سال1391 حداقل دو دوره با سوادآموزی استان همکاری آموزشی داشته اند (نهایتاً 86 نفر)واجد شریط  شرکت در این آزمون گردیدند.

امید همچنین یادآور شد: این 86 نفر از مهرماه سال1398 تاکنون بعنوان حق الدریس با آموزش و پرورش استان همکاری مستمر داشته اند.

 وی در مورد معیار سنجش موفقیت شرکت کنندگان در این آزمون تصریح کرد: آموزشیاران و آموزش دهندگان سوادآموزی استان شرکت کننده در این آزمون باید حداقل ۵۰ درصد نمره حد نصاب را کسب نمایند. 

معاون سوادآموزی استان افزود:پذیرفته شدگان این آزمون در استان یک‌ دوره یکساله آموزشی در دانشگاه فرهنگیان بوشهر طی خواهند نمود.

وی در تشریح چگونگی جذب این پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سوادآموزی،گفت: این 86 نفر آموزشیار و آموزش دهنده سوادآموزی استان همانند دیگر استان های کشور با توجه به نیاز وزارت آموزش ‌و پرورش و ظرفیت استخدام اعلامی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور تا پایان برنامه ششم توسعه جذب خواهند شد.

لازم به یادآوریست علاوه برامید، معاون مدیرکل و روسای ادارات سوادآموزی استان، بندری معاون پژوهش مدیرکل،سروش رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش و احمدزاده رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر هم از جلسه آزمون استخدامی بازدید نمودند.

منبع: