واکنش پورموسوی به رای کمیته استیناف
سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: به رای کمیته استیناف احترام می گذاریم اما این رای برای ما قابل قبول نیست.
كدخبر: 115920
1399/05/05

به گزارش «پیغام» به نقل از مشرق؛ سیروس پورموسوی درباره حکم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال مبنی بر برگزاری دیدار پارس جنوبی و استقلال اظهار داشت: تیم ما ساعت هفت امروز از تهران عازم عسلویه شد. خودم هم اکنون در اهواز هستم و ساعت یازده به عسلویه می روم. ما به قانون و رای کمیته استیناف احترام می گذاریم اما فکر می کنم این رای برای ما قابل قبول نیست. به هر حال به عنوان کسی که دوست دارد آرامش به فوتبال ایران بازگردد، به این رای احترام می گذارم.

وی درباره اینکه چرا مدارک باشگاه پارس جم در رای کمیته استیناف کارساز واقع نشد، توضیح داد: در رای کمیته انضباطی به این موضوع اشاره شد به خاطر ارائه ندادن مدارک از سوی باشگاه پارس جنوبی این بازی تجدید می شود. من هم گفته ام آیا ما اعتراض کرده ایم که استقلال بازیکن چهار اخطاره بازی داده است یا بازیکنی را به زمین فرستاده که ITC و کارت بازی نداشته که بخواهیم مدرکی ارائه بدهیم؟

سرمربی تیم پارس جنوبی تصریح کرد: کرونایی بودن بازیکنان استقلال بحث پزشکی است و کمیته پزشکی و ایفمارک اعتقاد دارند بازیکنان کرونایی این تیم به میزان 25 درصد نرسیده اند. مکاتبه حیدر بهاروند در تاریخ 15 تیر با باشگاه  استقلال موجود است که در آن ذکر شده به دلیل به حد نصاب نرسیدن بازیکنان کرونایی این تیم، بازی باید برگزار شود. ابتدا اعلام شد 9 بازیکن استقلال  کرونا گرفته اند که باید به راستی آزمایی می رفتند و در این تست مشخص شد تعداد نفرات مبتلا به چهار  نرسیده است.

پورموسوی افزود: حتی در رای کمیته انضباطی آمده اگر برای برگزاری بازی به جم نروید، بازی تجدید می شود. اگر خاطرتان باشد  سهیل مهدی روز بازی تاکید کرد ما متوجه شدیم کاروان استقلال به جم نمی رود و از داوران خواستیم این موضوع را گزارش کنند. گزارش ها هم موجود است.

وی درباره اینکه باشگاه استقلال هم مدعی است برای مبتلا نشدن مسافران پرواز و بازیکنان پارس جم تیمش را به این شهر نفرستاده است، گفت: شاه کلید این ماجرا فهرست بازیکنان استقلال است. مجموعه بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال که از کمیته مسابقات کارت بازی گرفته اند 43 نفر است که با این 9 نفر تعداد کرونایی های شان به 25 درصد نمی رسد. باشگاه استقلال مدعی است فهرست این تیم 38 نفر است. همه می دانند فهرست استقلال 43 نفره است و در نامه بهاروند هم به چنین موضوعی اشاره شده است.

سرمربی پارس جنوبی افزود:  مهدی نبی به ما تا پنج مرداد به ما وقت داده مدارک خود را به کمیته استیناف ارائه بدهیم اما کمیته مسابقات روی برگزاری بازی در شش مرداد اصرار داشت. بحث رای یک طرف قضیه است اما برگزاری بازی در بدترین شرایط ممکن برگزار می شود. با این وجود به استقلال و هوادارانش احترام می گذاریم و تلاش می کنیم فردا یک دیدار خوب و بدون حاشیه ای انجام شود.

منبع: