دانشکده داروسازی در دشتستان ایجاد شود
پیغام: نماینده مردم شهرستان دشتستان در شورای اسلامی خواستار تقویت بیمارستان شهید گنجی برازجان شد و گفت: دانشکده داروسازی در دشتستان ایجاد شود.
كدخبر: 115948
1399/05/06

به گزارش «پیغام» به نقل از مهر؛ ابراهیم رضایی در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اظهار داشت: کارهای بزرگی از سوی فعالان حوزه سلامت برای مقابله با کرونا صورت گرفته است.

وی با تقدیر از تلاش‌های کادر درمانی برای خدمات دهی به بیماران کرونایی و تلاش برای پیشگیری از کرونا اضافه کرد: شاهد خلق حماسه‌های ماندگاری از سوی نیروهای بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف استان هستیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در شورای اسلامی به برخی از مشکلات و نواقص اشاره کرد و افزود: به دنبال مقصر نیستیم و باید همه با هم تلاش کنیم که مسئله را شناسایی کرده و راهکارهای مناسب برای عبور از این وضعیت اتخاذ کنیم.

وی خواستار رفع مسائلی همچون کمبود دارو و تجهیزات در بیمارستان برازجان شد و ادامه داد: بهبود وضعیت اورژانس بیمارستان برازجان و فعال شدن درمانگاه تخصصی از مطالبات و خواسته‌های مردم شهرستان است.

رضایی ایجاد دانشکده داروسازی در دشتستان را بسیار مهم دانست و بیان کرد: با استفاده از ظرفیت بیمارستان شهید گنجی برازجان، دانشکده داروسازی در دشتستان راه‌اندازی شود.

وی تقویت نیروهای خدماتی در بیمارستان برازجان را خواستار شد و اضافه کرد: تأمین دستگاه اکسیژن‌ساز، رفع مشکلات نیروهای اوتی، نظارت بر عملکرد پزشکان طرحی، و تخصصی شدن حراست بیمارستان شهید گنجی از دیگر خواسته‌ها است.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در شورای اسلامی با بیان اینکه آماده هرگونه همکاری برای بهبود وضعیت سلامت در استان هستم، تصریح کرد: هر جایی نیاز به حضور، پیگیری و مطالبه‌گری بنده باشد اعلام کنید تا با تمام وجود اقدام کنم.

منبع: