آزمون ورودی مدارس سمپاد، نهم و دهم مرداد برگزار می‌شود
پیغام: رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ در روزهای نهم و دهم مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.
كدخبر: 115971
1399/05/06

پیغام: رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:  آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ در روزهای نهم و دهم مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

 به گزارش «پیغام»؛ کاوه امیری در این باره به رسانه های گفت: آزمون پایه هفتم در روز پنج شنبه نهم مرداد و آزمون پایه دهم در روز جمعه دهم مرداد برگزار می شود.

 وی در ادامه افزود: ۳هزار و ۲۰۹ نفر برای ورود به پایه هفتم و ۴۱۰ دانش آموز در آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان شرکت می کنند.

 امیری بیان داشت: آزمون به صورت حضوری و در ۳۱حوزه امتحانی برای پایه هفتم و ۱۴ حوزه امتحانی برای پایه دهم برگزار می‌شود.

 به گفته این مقام مسئول با توجه به تعویق آزمون از ۲۷ تیر به نهم و دهم مرداد به دلیل شرایط کرونایی جامعه، کارت ورود به جلسه آزمون به تعویق افتاده ۲۷ تیر، برای این آزمون معتبر است و داوطلبان نیازی به چاپ مجدد کارت ورود به جلسه ندارند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: استفاده داوطلبان از ماسک الزامی است و خانواده ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، از ازدحام مقابل حوزه های آزمون خودداری کنند.

 استان بوشهر 10 مدرسه تیزهوشان دخترانه و پسرانه در پنج منطقه بوشهر، کنگان، دشتی، دشتستان و گناوه دارد.

 

منبع: