قاتل فراری پس از 7 سال زندگی مخفیانه به دام افتاد
پیغام: فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل فراری پس از 7 سال زندگی مخفیانه توسط ماموران انتظامی در بوشهر خبر داد.
كدخبر: 116000
1399/05/09

پیغام: فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل فراری پس از 7 سال زندگی مخفیانه توسط ماموران انتظامی در بوشهر خبر داد. 

به گزارش «پیغام»؛ سردار "خلیل واعظی" در تشریح این خبر اظهار داشت: با وصول خبری مبنی بر اینکه قاتل فراری که در سال 92 در شهرستان"نیریز" استان فارس دست به قتل زده و در شهر "چغادک" مخفی می باشد، اکیپ ویژه ای از ماموران انتظامی شهرستان بوشهر، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی گفت: با تحقيقات و بررسي هاي انجام شده و اشراف اطلاعاتي ماموران پليس، مکان اختفاء قاتل فراری در منزلی واقع در شهر "چغادک" شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگریانه دستگیر شد.

این مقام ارشد پلیس تصریح کرد: قاتل در بازجویی های فنی پلیسی به بزه ارتکابی خود اعتراف و بیان داشت در سال 92 پس از حضور در یک نزاع دسته جمعی، فردی را با ضربات چاقو به قتل رساندم  و پس از آن متواری شده به بوشهر نقل مکان کردم .

سردار واعظی با اشاره به اینکه متهم در استان بوشهر در امر قاچاق کالا نیز فعالیت داشته است خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل اختفاء وی 82 طاقه پارچه خارجی قاچاق کشف که ارزش کالاها توسط کارشناسان مربوطه 3 میلیارد ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده در اختیارمرجع قضائی قرار گرفت عنوان داشت: پلیس با هرگونه اقدام مجرمانه که منجر به ایجاد نا امنی در جامعه شود به صورت ویژه و مقتدرانه برخورد می کند و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوکی مراتب را از طریق 110 به پلیس اعلام کنند.

منبع: