دعای عرفه از طریق فضای مجازی و صداوسیما پخش می‌شود
پیغام: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: مراسم دعای عرفه به علت شیوع کرونا به صورت جمعی برگزار نمی‌شود و از طریق فضای مجازی و صدا و سیمای بوشهر پخش می‌شود.
كدخبر: 116001
1399/05/09

به گزارش «پیغام»؛ حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پورافزود: مراسم دعای عرفه در هیچ نقطه‌ای از استان، به علت وجود بیماری کرونا به صورت جمعی برگزار نمی‌شود و قرار است با هماهنگی صدا و سیمای مرکز بوشهر این دعای پرفیض در یکی از بقاع متبرک از جمله امامزاده عبدالمهیمن (ع) بوشهر برگزار و به صورت زنده از طریق فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و شبکه استانی پخش شود.

وی اظهار داشت: برای مقابله با کرونا و جلوگیری از تجمع، بقعه بیشتر امامزادگان استان بوشهر تعطیل است و تنها بقعه امامزادگان درجه اول با رعایت اصول بهداشتی در ساعاتی از روز باز است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: در عید سعید قربان ۱۴ راس گوسفند از محل درآمد موقوفات قربانی، و بین خانواده‌های نیازمند زیر پوشش این اداره کل توزیع می‌شود.

به گفته اسماعیل پور، در اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه همزمان با عید غدیرخم ۵۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، مواد پروتئینی، ماکارونی، روغن، حبوبات و دیگر مواد غذایی هرکدام به ارزش۲۵۰ هزار تومان، بین نیازمندان توزیع می‌شود.

منبع: