بال های شاهین به پرواز درآمد
پیغام: شهرآورد تیم‌های بوشهری‌ در ‌ لیگ برتر با پیروزی شاهین شهرداری بوشهر به پایان رسید.
كدخبر: 116014
1399/05/11

به گزارش «پیغام»، شاهین شهرداری قبل از تعطیلی کرونایی لیگ برتر نتایج خوبی با میشو به دست آورده و امیدش به بقا در لیگ برتر زیاد شده بود، اما آنها با شروع مجدد بازی‌ها نتایج کاملا متفاوتی گرفتند و عملکردی داشتند که تا پیش از بازی‌های هفته بیست و هفتم با 18 امتیاز و 6 امتیاز کمتر نسبت به پیکان رده پانزدهمی، در قعر جدول قرار داشتند ولی شاگردان پاشازاده امشب توانستند نتیجه فوق‌العاده‌ای در ورزشگاه تختی جم به دست آورند و با گل‌های مرتضی غلامعلی‌تبار و سید ابوالفضل رزاق‌پور از سد پارس جنوبی عبور کنند تا امیدوار به بقا در لیگ برتر شوند و معادلات پایین جدول را بهم بزنند. حالا پارس جنوبی نیز مثل گذشته گزینه سقوط محسوب می‌شود و در سه هفته پایانی باید برای بقا تلاش کند.

  

شرح گل

پارس جنوبی صفر - شاهین شهرداری 1 (دقیقه 23: مرتضی غلامعلی‌تبار): ارسال ابوالفضل رزاق‌پور از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین را مرتضی غلامعلی‌تبار پیشتاخته با ضربه سر وارد دروازه پارس جنوبی کرد.

پارس جنوبی صفر - شاهین شهرداری 2 (دقیقه 40: ابوالفضل رزاق‌پور): نفوذ تند و تیز ابوالفضل رزاق‌پور از سمت چپ محوطه جریمه پارس جنوبی و شوت زمینی او پس از دفع فروزان وارد دروازه پارس جنوبی شد تا شاهین با دو گل پیش بیفتد.

در حاشیه

 فریبرز گرامی، مدافع پارس جنوبی بخاطر اخراج در بازی قبل و محرومیت در دیدار امروز مقابل شاهین شهرداری تیمش را همراهی نمی‌کند.

 بازی به دلیل قطعی برق ورزشگاه تختی جم با تاخیر 5 دقیقه‌ای آغاز شد.

 محمد نوری و میلاد صارمی، کاپیتان‌های دو تیم در لحظات پایانی نیمه اول با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.

  

بهترین بازیکن

سید ابوالفضل رزاق‌پور بدون تردید بهترین بازیکن شاهین مقابل پارس جنوبی بود؛ او که در نیم‌فصل دوم نمایش کم‌نوسانی داشته، امشب هم نه تنها در فاز دفاعی موثر بود و اجازه خودنمایی به جمی‌ها از سمت راست زمین را نمی‌داد، بلکه در خط حمله نیز به موقع اضافه می‌شد و توانست یک پاس گل بدهد و یک گل زیبا بزند. علاوه بر او، مرتضی غلامعلی‌تبار مدافع با تجربه شاهین و ابوالفضل درویشوند، دروازه‌بان این تیم نیز روز خوبی را مقابل پارس جنوبی پشت سر گذاشتند و در برتری این تیم موثر بودند.

  

اتفاق ویژه

 اگر شاهین بوشهر در بازی امشب می‌باخت، باید آنها را سقوط کرده می‌دانستیم ولی شاگردان پاشازاده در شهر جم اعاده حیثیت کردند و با نمایشی کاملا برتر نسبت به پارس جنوبی توانستند دو گل بزنند و ضمن کم کردن اختلاف به 3 امتیاز با پیکان رده پانزدهمی، با امید بیشتری برای بقا فصل را دنبال کنند و از طرف دیگر، معادله عجیب پایین جدول را بهم بریزند.

 

 

 

 

 

 

منبع: