مدیران دستگاه‌های اجرایی در توسعه استان بوشهر موانع را برطرف کنند
پیغام: استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و حیاتی استان بوشهر در حوزه‌های راهسازی، سدسازی، بزرگراه‌ها، بنادر و راه‌آهن گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در توسعه استان بوشهر ضمن گره‌گشایی باید موانع را برطرف کنند.
كدخبر: 116016
1399/05/12

به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با تبریک دهه امامت و ولایت بر اجرای پروژه پیست قایقرانی بوشهر تاکید کرد و اظهار داشت: این پروژه که از مصوبات سفر استانی رئیس جمهور و اعتبارات آن ابلاغ شده است باید اجرایی شود.

 وی، با تاکیدبر توجه به اجرایی شدن پروژه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان گفت:در سفر رئیس قوه قضاییه پروژه‌هایی برای اجرا در شهرستان‌های استان بوشهر مصوب شد که بخشی از اعتبارات آن استانی و بخشی هم از سوی قوه قضاییه تامین می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع اجرای پروژه‌های مهم، اساسی و حیاتی استان گفت: پروژه راه‌آهن استان که از اصلی‌ و مهم‌ترین طرح‌ها محسوب می‌‌شود باید اجرای آن سرعت و شتاب بیشتری بگیرد تا یکی از مطالبات مهم و به حق مردم که در توسعه استان بوشهر نقش اساسی دارد محقق شود.

 گراوندبا بیان اینکه گره‌گشایی در مشکلات اجرای پروژه‌ها را یکی از رسالت‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و تاکید کرد: مدیران باید ضمن رفع موانع باید در تسریع اجرای پروژه‌ها کمک کنند چراکه یکی از وظایف مهم مدیران تسریع در توسعه استان و گره گشایی از مشکلات است.

 وی، یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر را بنادر و تجارت دریایی دانست و تصریح کرد: اجرای طرح مجتمع بندری نگین یکی از طرح‌‌های مهم در توسعه استان است که ظرفیت پهلوگیری شناورها در اسکله بندر بوشهر تا 50 هزار تن افزایش می‌دهد.

 استاندار بوشهر اجرای طرح‌های اسکله‌سازی، راه دسترسی به  بندر نگین و لایروبی حوضچه این بندر  را از جمله پروژه‌ها دانست و افزود: مردم استان بوشهر انتظار دارند این پروژه  هر چه زودتر تکمیل و راه‌اندازی شود چراکه این پروژه در رونق  اقتصادی، تجارت و اشتغال‌زایی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

گراوند با تاکید بر تشکیل کارگروه تخصصی برای رفع مشکلات تسریع در اجرای پروژه مجتمع بندری نگین گفت: پروژه‌های مهم و حیاتی از جمله اسکله‌سازی، توسعه بنادر، سدسازی، راهسازی، بزرگراه‌ها و راه‌آهن باید با توجه ویژه  انجام شود و ایجاد وقفه در اجرای آنها از هیچ مدیری پذیرفته نمی‌شود.

 وی، با تاکید بر گره‌گشایی در اجرای طرح‌های توسعه‌ای خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در توسعه استان بوشهر ضمن گره‌گشایی باید موانع را برطرف کنند.

 استاندار بوشهر یکی از راهکارهای تحقق جهش تولید را زمینه‌سازی در تسریع اجرای پروژه‌ها دانست و بیان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهمی در بخش‌‌های مختلف است که حرکت در زمینه توسعه و گره‌گشایی در مشکلات باید در اولویت  برنامه مدیران قرار بگیرد.

منبع: