دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:
مجموع جان باختگان به 344 نفر رسید/شناسایی 9 هزار و 5 مورد مثبت کرونا در استان
پیغام: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون فوتی‌های مثبت در استان بوشهر به ۳۴۴ مورد رسیده است، اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹ هزار و ۵ مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی‌شده است.
كدخبر: 116088
1399/05/15

به گزارش «پیغام»؛ دکتر سعید کشمیری در این باره افزود: متأسفانه ۱ نفر از همشهریان عزیزمان روز دوشنبه، سه نفر روز سه‌شنبه و یک نفر نیز امروز فوت شده‌اند که تست کرونای همه آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است که در رده سنی ۶۶ تا ۸۳ سال هستند.

به گقته وی در حال حاضر ۲۹۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

کشمیری به تعداد بستری شدگان در بیمارستان های استان اشاره کرد و اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۶۶ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۵ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۳ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

کشمیری تریح کرد: كل مراجعين حاد تنفسي به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بوشهر از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۱ هزار و ۳۰۹ بوده است که ۶ هزار و ۲۷۰ مورد بستری‌شده‌اند و از موارد بستری شده تعداد ۵ هزار و ۶۳۶ مورد با حال عمومی خوب ترخیص شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در بوشهر اذعان داشت: اگر می‌خواهیم کرونا نگیریم باید سه اصل استفاده از ماسک، شستشو دست‌ها و فاصله اجتماعی را با هم رعایت کنیم.

وی با بیان اینکه ماسک بزنید و تبلیغ ماسک زدن بکنید، دست‌هایتان را با آب و صابون بشورید و به همه نیز توصیه کنید خاطرنشان کرد: فاصله‌ها را رعایت کنید و در جاهای شلوغ‌تر از ۱۰ نفر حتی با ماسک نیز حضور پیدا نکنید.

منبع: