گرفتن سلفی به قیمت جان پسر 11 ساله تمام شد+عکس
پسر ۱۱ ساله‌ای که برای نشان دادن شجاعت خود به دو همکلاسی دخترش وارد قفس خرس ها در باغ وحش شده بود بطرزی وحشتناک جانش را از دست داد.
كدخبر: 116119
1399/05/17

به گزارش «پیغام» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ وسوسه خودنمایی پسر ۱۱ ساله روسی در مقابل دو همکلاسی دخترش موجب شد تا او به شکلی دردناک جانش را از دست بدهد. «نیکیتا» ۱۱ ساله که با ورود به داخل قفس قصد نشان دادن شجاعت خود و گرفتن سلفی با خرس‌ها را داشت توسط دو خرس قهوه‌ای کشته شد. خرس‌ها پس از کشیدن این پسر نوجوان به داخل قفس او را مانند توپ به اطراف پرتاب کردند. این اتفاق در باغ وحش سوچی روسیه رخ داد.

دو دختر نوجوان همسن و سال با قربانی از نزدیک شاهد صحنه وحشتناک حمله دو خرس قهوه‌ای به همکلاسی شان بودند. این دو دختر با فریاد‌های زدن از پرسنل باغ وحش کمک خواستند، اما تلاش پرسنل باغ وحش و خانواده آن‌ها برای نجات جان این پسر بی نتیجه ماند. پرسنل باغ وحش با شلیک گلوله هر دو خرس را از پای درآوردند، اما برای نجات جان این پسر کاملا دیر شده بود.

 آن‌ها پس از کشتن خرس جسد بی جان و خون آلود قربانی را از داخل قفس بیرون آوردند. مرگ این نوجوان توسط اورژانس پزشکی که در محل حادثه حاضر شده بودند تایید شد.

گفتنی است؛ روانشناسان هم اکنون در حال روان درمانی دو همکلاسی قربانی هستند که از نزدیک شاهد مرگ دوست خود بودند.

منبع: