شاهین به دنبال شکستن طلسم ناکامی برابر تراکتور
پیغام: تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر فردا در حالی به مصاف تراکتور تبریز می‌رود که تاکنون موفق نشده برابر این تیم به پیروزی دست یابد.
كدخبر: 117138
1399/05/19

پیغام: تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر فردا در حالی به مصاف تراکتور تبریز می‌رود که تاکنون موفق نشده برابر این تیم به پیروزی دست یابد.

به گزارش «پیغام» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛  تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر فردا در حالی به مصاف تراکتور تبریز می‌رود که در تقابل‌های قبلی برابر حریف قدرتمند خود ناکام بوده است.  

شاهین شهرداری که در لیگ‌های سیزدهم و چهاردهم با نام شاهین و بدون پسوند شهرداری فعالیت می‌کرد، ۴ بار با تراکتور تبریز بازی کرد و در این بازی‌ها عایدی جز شکست و تساوی نداشت.  

نخستین تقابل ۲ تیم در مرداد ماه سال ۸۹ با تساوی بدون گل پایان یافت، اما تراکتور در ۳ بازی بعدی موفق شد با نتایج ۲ بر یک، یک بر صفر و  ۳ بر صفر   حریف بوشهری خود را شکست دهد.  

پنجمین و آخرین بازی رو در روی ۲ تیم به نیم فصل اول لیگ نوزدهم برمی گردد که شاهین شهرداری موفق شد تراکتور را با تساوی بدون گل در خانه متوقف کند.

با این حال شاهین شهرداری هنوز نتوانسته برابر تراکتور به پیروزی برسد و فوتبال دوستان بوشهری امیدوارند در این روز‌ها که تیمشان با هدایت پاشازاده روند خوبی در پیش گرفته، شاهین شهرداری بتواند تراکتور را برای نخستین بار شکست دهد تا تیمشان علاوه بر شکستن طلسم پیروز نشدن برابر تراکتور، با کسب ۳ امتیاز این بازی خانگی و حساس به شرایطش در جدول سر و سامانی بدهد و از سقوط به دسته پایین‌تر فرار کند. 

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: