استاندار بوشهر:
به دنبال نوکری کردن برای مردم هستیم/اعتبارات راه آهن 100 درصد تخصیص یافت
پیغام: استاندار بوشهر با بیان این که به دنبال نوکری کردن برای مردم هستیم، گفت: سال گذشته و امسال برای اجرای پروژه راه اهئ بوشهر – شیراز تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات راه‌آهن را داشتیم.
كدخبر: 117579
1399/06/24

پیغام: استاندار بوشهر با بیان این که به دنبال نوکری کردن برای مردم هستیم، گفت: سال گذشته و امسال برای اجرای پروژه راه اهئ بوشهر – شیراز تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات راه‌آهن را داشتیم.

به گزارش «پیغام» به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، استاندار بوشهر در جشنواره شهید رجایی استان بوشهر اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر بزرگترین الگو برای همه ما هستند تا راه را در مسیر خدمت‌گذاری به مردم فراموش نکنیم.

وی با بیان اینکه امروز دولت به لحاظ مالی سخت‌ترین شرایط را تجربه می‌کند اضافه کرد: اداره کشور بدون فروش نفت در تاریخ بعد از انقلاب سابقه نداشته و این مهم امروز در دولت محقق شده است.

استاندار بوشهر یادآورشد: با وجود همه سختی‌ها اما در هفته دولت امسال ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان بوشهر افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد که این بیانگر عزم مصمم مسئولان استان برای پیشبرد اهداف توسعه و پیشرفت است.

عبدالکریم گراوند با اشاره به اینکه استان بوشهر ظرفیت بالایی در حوزه اقتصادی دارد، تصریح کرد: استان بوشهر باید سال‌ها پیش از خط ریل برخوردار می‌شد ولی انجام نشده است.

گراوند با بیان اینکه دنبال نوکری کردن برای مردم هستیم، تصریح کرد: بدون اینکه هیاهو کنیم، خط راه آهن را از بوشهر شروع کردیم و سال قبل و امسال تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات راه‌آهن را داشتیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه درمان، افزود: در مرکز استان بوشهر تک بیمارستانی هستیم و کمبودهای بسیار زیادی در بوشهر داریم. بیمارستان شهدای هسته‌ای تا مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مشکل آب را در استان بوشهر حل شده است ، خاطرنشان کرد: ۱۲۰ میلیارد تومان در حوزه آب و فاضلاب استان بوشهر در سال گذشته و امسال هزینه کرده‌ایم.

گراوند با بیان اینکه 20 درصد از منابع اعتباری در اختیار استان و 80 درصد اعتبارات ملی است، گفت: همه مدیران باید در جذب اعتبارات ملی در تکمیل طرح های عمرانی تلاش کنند.

استاندار بوشهر بیان داشت: با توجه به اهمیت جذب اعتبارات ملی، از این  پس میزان دریافت اعتبارات ملی بعنوان یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران تعیین می‌شود.

این مقام ارشد استان یادآور شد: همه مدیران باید به سراغ منابع ملی بروند. اگر به سمت سیستم وزارت‌خانه‌ها نرویم منابع از دست ما می‌رود و به جای دیگری می‌رود. سازمان‌ها و وزارت‌ها منابع خوبی برای استان‌ها دارند.

وی با بیان این که سد خاییز تنگستان امسال تکمیل می شود، گفت: سد دالکی هم تا اسفندماه برای آبگیری آماده می شود، همچنین سد باغان هم تا آخر این دولت تکمیل خواهد شد که در این گرفتاری مالی دولت، جلو بردن این پروژه ها با اعتبارات ملی کار بزرگی است.

منبع: