دستگاه‌های اجرایی برتر جشنواره شهید رجایی در استان بوشهر معرفی شدند+عکس
پیغام: بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر روز یکشنبه با حضور استاندار و دیگر مسئولان استان برگزار و ۱۴ دستگاه‌های اجرایی برتر استان بوشهر معرفی و تجلیل شدند.
كدخبر: 117580
1399/06/24

پیغام: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در این مراسم اظهار داشت: در جشنواره شهید رجایی به طور میانگین هر دستگاه در ۱۵ شاخص مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش «پیغام»، علی درویشی خاطرنشان کرد: دستگاه‌‏های اجرایی در ۵۰ شاخص عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در مجموع در جشنواره شهید رجایی، دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در ۱۰۸ شاخص عمومی و ۸۷۰ شاخص اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی افزود: در گروه تولیدی و خدماتی اداره کل دامپزشکی به لحاظ کاهش کانون‎های بیماری و در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی نیز اداره کل آموزش و فنی و حرفه‌ای استان بوشهر به لحاظ اقدام‌‏های برجسته در زمینه گسترش و ارتقای مهارت آموزی به عنوان برتر دست پیدا کردند.

درویشی اظهار کرد: در گروه سلامت و رفاه اجتماعی نیز اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر  به لحاظ کسب رتبه برتر در جذب اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایر به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

وی افزود: در گروه عمومی و قضایی نیز اداره کل ثبت احوال استان به لحاظ احراز رتبه دوم کشوری در ثبت نام کارت ملی هوشمند رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

درویشی ادامه داد: در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت نیز شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با تکمیل فاضلاب بافت تاریخی و افزایش ظرفیت آب شیرین کن بوشهر از ۱۰ هزار به ۲۲ هزارو ۵۰۰ مترمکعب در روز و اداره کل راهداری و حمل و نقل نیز به لحاظ جوان ترین ناوگان اتوبوسی و اجرای آسفالت‎های حفاظتی به عنوان‏‎های برتر دست یافتند.

وی گفت: در حوزه ارتباط با رسانه نیز اداره کل استاندارد استان بوشهر و در بخش انتصاب بانوان نیز اداره کل انتقال خون با انتصاب بانوان به میزان ۶۵ درصد حائز رتبه‌‏های برتر شدند.

درویشی اظهار داشت: در شاخص بیشترین میزان ارتقا امتیاز نیز اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر به لحاظ تقلیل  زمان صدور احکام مستمری بگیران از ۲۰ به ۱۰ روز، رشد ۲۱ درصدی بیمه شدگان اختیاری و ارائه خدمات دفترچه بیمه درمان به صورت غیرحضور به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد.

وی گفت: در شاخص بهبود فضای کسب و کار نیز اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر به لحاظ راه‎اندازی پرداخت الکترونیکی دستگاه‏‌های اجرایی و حذف چک‌‎های فیزیکی از ساز و کار بانک و تشکیل ستاد سرمایه‎گذاری استان بوشهر به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

در این مراسم از خانواده‌ شهیدان مدافع سلامت استان بوشهر نیز تجلیل شد.

 

 

منبع عکس: استانداری بوشهر

منبع: