بخشودگی اجاره‌بهای دوماهه مستاجرین رقبات تجاری و خدماتی در بوشهر
پیغام: مدیرکل اوقاف استان بوشهر از بخشودگی اجاره‌بهای دوماهه مستاجرین آسیب‌دیده از ویروس کرونا رقبات تجاری و خدماتی عرصه و اعیان وقف خبر داد.
كدخبر: 117598
1399/06/25

به گزارش «پیغام»؛ حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: به منظور مساعدت به مستاجرین رقبات عرصه و اعیان وقف با کاربردهای تجاری، آموزشی، خدماتی و… (بدون حق سرقفلی و تملک اعیان) آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا از پرداخت اجاره‌بهای اسفندماه ۹۸ و فروردین‌ماه معاف شدند.

وی با بیان اینکه مبلغ این بخشودگی بالغ بر ۲ میلیارد ریال است تصریح کرد: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین، از زمان شیوع ویروس کرونا، این اداره کل تاکنون بیش از ۲۲ هزار سبد معیشتی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال تهیه و بین از آسیب دیدگان از این ویروس و خانواده‌های مستمند توزیع کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر خاطرنشان کرد: به منظور حمایت از بازار کسب‌وکار و طی گردش کار انجام‌شده در ستاد سازمان اوقاف و امور خیریه و با توجه به تصویب‌نامه هیئت‌وزیران و ستاد ملی کرونا و همچنین موافقت نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، واحدهای تجاری بدون حق سرقفلی و تملک اعیان استان بوشهر از پرداخت اجاره‌بهای اسفندماه ۹۸ و فروردین‌ماه معاف شدند.

منبع: