ویزیت های ثبت شده در سامانه الکترونیکی بیمه سلامت از مرز 100 گذشت
پیغام: مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: تعداد ویزیت ثبت شده در سامانه نسخه نویسی الکترونیک اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر از مرز 100 هزار ویزیت گذشت.
كدخبر: 117623
1399/06/26

به گزارش «پیغام»؛ پرویز رمضانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش و همت 260 مطب و مراکز فعال در طرح نسخه نویسی الکترونیک تعداد ویزیت ثبت شده در سامانه از مرز 100 هزار مورد گذشت و 54 هزار نسخه از این موارد نیز بصورت الکترونیک تجویز و خدمات به بیمه شدگان ارائه شده است که جا دارد از تمامی مؤسسات و همکارانم که در این طرح مشارکت دارند قدردانی و تشکر نمایم.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر با اشاره به اینکه از مهمترین مزایای اجرای طرح نسخه‌ نویسی الکترونیک، علاوه برحذف دفترچه و صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، مدیریت نحوه ارائه خدمات و رسیدگی برخط اسناد پزشکی است، گفت: در طول سال بابت صدور و تمدید دفترچه هزینه‌های زیادی پرداخت می‌کنیم که با اجرای کامل نسخه نویسی الکترونیک شاهد کاهش بار مالی خواهیم بود.

رمضانی افزود: با اجرای نسخه نویسی الکترونیک، امکان مدیریت منابع از طریق رعایت اصول علمی و تجویز منطقی دارو و خدمات پاراکلینیک فراهم می‌گردد و از مراجعات مکرر و هزینه‌های غیر ضرور پرهیز می‌شود.

 

منبع: