حل مشکلات مالی تیم ساحلی پارس جنوبی در دست پیگیری است
پیغام: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: حل مشکلات مالی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر برای حضور مقتدرانه در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در دست پیگیری است.
كدخبر: 117815
1399/07/06

پیغام: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: حل مشکلات مالی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر برای حضور مقتدرانه در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در دست پیگیری است.

به گزارش «پیغام» به نقل از ایرنا، احمد بهروزیان‎فر روز یکشنبه در بازدید از تمرین تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر افزود: در این ارتباط صحبت‌هایی با مدیریت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی و استاندار صورت گرفته تا پرداختی بازیکنان و کادر فنی پیش از مسابقات مرحله نیمه نهایی انجام شود.

وی بیان کرد: همیشه مردم و مسئولان از این تیم قهرمانی می‌خواهند که این مهم بدون شک در سایه حمایت بموقع محقق خواهد شد.

بهروزیان‎‏فر ادامه داد: با توجه به زیر ساخت خیلی خوبی که در استان  بوشهر وجود دارد در سال‌های اخیر میزبان مسابقات بین المللی پرشین کاپ  با حضور تیم‌هایی مثل اسپانیا و ایتالیا  بودیم که بعد از گذر از بیماری کرونا امیدواریم بتوانیم باز هم شاهد برگزاری مسابقات بین‌المللی باشیم.

امیر حسین محتشم رئیس هیأت  فوتبال استان بوشهر گفت: از نماینده این استان در لیگ برتر فوتبال ساحلی چیزی جز قهرمانی انتظار نداریم که امیدواریم با داشتن تیم به طور کامل بومی پارس جنوبی  بتواند کار را در مرحله رفت مسابقات نیمه نهایی یکسره کند.

کاپیتان تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر گفت: حضور مسئولان ورزش به طور قطع باعث دلگرمی مجموعه تیم می‏‌شود تا بازیکنان با تمام قدرت در سمنان به میدان بروند.

مسلم مسیگر افزود: در این ارتباط بازیکنان نیز نهایت تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا دوباره عنوان ارزشمند قهرمانی را صاحب شوند.

تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر امروز یکشنبه ۶ مهرماه بوشهر را به مقصد تهران ترک خواهد کرد و از آنجا راهی سمنان خواهد شد تا خود را برای سه بازی  رفت مرحله نیمه نهایی آماده کند.

منبع: