رونمایی از۷۲ اثر فرهنگی و هنری حوزه دفاع مقدس استان بوشهر
همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس روز یکشنبه درآیینی از ۷۲ اثر تولید شده توسط هنرمندان انجمن سینمای جوانان استان بوشهر رونمایی شد.
كدخبر: 117816
1399/07/06

به گزارش «پیغام»؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بوشهر در این آیین با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است، تاکید کرد: هنرمندان باید در تولید آثار فرهنگی و هنری خود نیازها و سلایق را مدنظر داشته باشد تا علاوه بر تاثیرگذاری، موجب ماندگاری آنها شود.

وی گفت: هنرمندان استان بوشهر همواره در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش قدم بوده‌اند که جای تقدیر دارد.
کرمپور بر تولید محتوای فاخر در زمینه دفاع مقدس تاکید و اظهار کرد: فعالیت بیشتر هنرمندان در حوزه بازی‌های رایانه‌ای مرتبط با هشت سال دفاع مقدس ضروری است.

  

رئیس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر گفت: ۷۲ اثر در قالب فیلم کوتاه، انیمیشن، کتاب صوتی، فتو رمان، فیلم مستند و خاطرات کوتاه صوتی در ۶۴۸ دقیقه توسط هنرمندان سینمای جوان در حوزه دفاع مقدس تولید محتوا شد.
عبدالرحمن برزگر با اشاره به نقش اساسی هنرمندان در  انتقال و ترویج فرهنگ دفاع مقدس، اعلام کرد: انجمن سینمای جوانان استان بوشهر آماده همکاری و حمایت از آثار تولیده شده هنرمندان در حوزه دفاع مقدس است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به فضای مجازی تولید محتوای متناسب با جامعه بر اساس نیازهای روز ضروری است.
علیرضا غریبی افزود: عصر دیجیتال فرصت مناسبی برای انتقال فرهنگ و شهادت است و هنرمندان می‌توانند با خلق آثار متفاوت، در این راستا گام بردارند.

درن این مراسم با اهدای شاخه گل از هشت هنرمند فعال و مشارکت کننده در تولید آثار دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد.

منبع: