قول وزیر نیرو برای رفع مشکلات آب و برق در دشتستان
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از طرح مشکلات حوزه آب و برق این شهرستان از جمله بهبود آب آشامیدنی و تکمیل سد دالکی، وزیر نیرو وعده حل این مشکلات را داد.
كدخبر: 117821
1399/07/06

به گزارش «پیغام»؛ ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار خود با وزیر نیرو  بیان کرد: تکمیل سد دالکی، افزایش کمیت و کیفیت آب آشامیدنی و کشاورزی در دشتستان و همچنین رفع مشکلات حوزه برق و توسعه زیرساخت‌ها از مهمترین دغدغه‌های مردم دشتستان است که پیگیری زیادی را در این زمینه داشته‌ایم.

او افزود: این مشکلات، در جلسه‌ای با حضور وزیر نیرو، معاونان وزیر و مدیران مربوط در وزارت نیرو مطرح و بررسی شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس یازدهم، تکمیل سد دالکی را به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های شهرستان و استان دانست و ادامه داد: چند راهکار را برای تامین مالی سد و تسریع در تکمیل سد دالکی مطرح کردیم.

رضایی با اشاره به پیگیری اجرای طرح تحول نخیلات به عنوان طرح مشترک وزارت نیرو و جهاد کشاورزی، عنوان کرد: سد دهرود از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح و ساخت آن را خواستار شدیم.

او بیان کرد: موضوع مخازن آب و آبشیرین‌کن‌های شهرستان دشتستان (برازجان، سعدآباد، آبپخش، دالکی، دهقاید) از دیگر مسائلی بود که در این نشست مطرح و تسریع در اجرای آن را تقاضا کردیم.

نماینده دشتستان با انتقاد از صدور قبوض برق با قیمت‌های بالا در ماه‌های اخیر، افزود: ایجاد پست‌های برق جدید در چند نقطه شهرستان و احداث پست‌های هوایی در شهر‌ها و روستا‌های دشتستان و برطرف شدن مشکلات ضعف ولتاژ و توسعه شبکه برق‌رسانی از دیگر مسائلی بود که مطرح شد و رسیدگی به آن را خواستار شدیم.

او گفت: وزیر نیرو، معاونان و مدیران حوزه‌های آب و برق برای حل مسائل مطرح شده و تسریع در بهبود وضعیت آب و برق شهرستان دشتستان قول دادند.

 

منبع: