کاروان نذر آب هلال احمر بوشهر راهی هرمزگان شد
پیغام: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: کاروان نذر آب این جمعیت با همکاری خیران و داوطلبان این استان به شهرستان بندر لنگه هرمزگان اعزام شدند.
كدخبر: 117825
1399/07/07

 به گزارش «پیغام»؛ غلامرضا حاجیانی در این ارتباط افزود: داوطلبان این جمعیت در طرح نذر آب ۳ که با هدف مقابله با خشکسالی و مشکلاتی که این مقوله برای هموطنان در استان هرمزگان پیش آورده‌است، می‌شتابد.

وی یادآور شد: طرح نذر آب ۳ برای سومین سال متوالی است که توسط سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور با هدف مقابله با تبعات بی آبی در چهار استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان که دچار خشکسالی شده‌اند، انجام می‌شود.

حاجیانی اضافه کرد: استان بوشهر به عنوان یکی از  استان‌های معین و استان مازندران به عنوان استان پشتیبان در طرح است تا ۱۱ مهرماه در چهار روستای شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان حضور دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اضافه کرد: داوطلبان این جمعیت با حضور در منطقه هدف خدمات برطرف کردن مشکل کم آبی اهالی روستا  از جمله اهدا منبع آب، طرح ویزیت و داروی رایگان توسط پزشکان متخصص و سایر خدمات درمانی را انجام می‌دهند.

حاجیانی در همین زمینه ازخدمات استان بوشهر برای تهیه بسته حمایتی، معیشتی و بهداشتی با همکاری خیران در زمینه‌های بهداشتی، غذایی و نوشت افزار ویژه خانوارهای کم برخوردار خبر داد که در اجرای طرح و به همراه کاراوان سلامت، این اقلام تقدیم اهالی محل می‌شود.

وی یادآور شد: جمع ارزش اقلام اهدایی از سوی جمعیت هلال احمر استان بوشهر سه میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی کمک‌های اولیه و امدادی و کلاس‌های روانشناختی از دیگر برنامه‌های جانبی طرح نذر آب ۳ است.

منبع: