112 فقره جواز تاسیس طرح صنعتیدر سال جاری در بوشهر صادر شده است
پیغام: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از صدور 112 فقره جواز تاسیس طرح صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری 9 هزار و 192 میلیارد ریال طی مدت شش اول سال جاری 99 در استان بوشهر خبرداد.
كدخبر: 117847
1399/07/08

  به گزارش «پیغام» به نقل ازروابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر؛ سید حسین حسینی افزود: درنیمه نخست سال جاری تعداد 112فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی اشتغال  3 هزارو 496 نفر در استان صادرشده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد 33 و پیش بینی سرمایه گذاری 37درصد رشد داشته است.

وی عنوان کرد: طی مدت زمان مذکور تعداد 24 فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری 2 هزار و 145میلیارد ریال به همراه اشتغال 1039 نفردر استان بوشهرصادرشده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد 20و از نظراشتغال 25درصد رشد نشان می دهد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اقدامات متعدد برنامه های جهش تولید در وزارت صمت خاطرنشان کرد: نهضت ساخت داخل به عنوان یکی از مهمترین راهبردهای جهش تولید در وزارت صمت است که ازسوی سازمان صمت استان اقدامات ارزنده ای نظیرایجاد نمایشگاه دائمی ساخت داخل در استان با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان انجام شده اسیت.

وی با بیان این که  پیگیری احیاء و بازسازی و نوسازی واحدهای صنعتی راکد، پیگیری مستمرجهت تامین نیازهای مواد اولیه ، پرداخت تسهیلات رونق تولید؛ تسهیلات بازسازی و نوسازی ،پیگیری جهت جلوگیری از واردات کالاهایی که تولید مشابه داخلی دارند،تشکیل جلسات مستمرکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان طی سالجاری انجام گرفته و ادامه خواهد داشت.

 حسینی با بیان اینکه نهضت تولید داخل سرآمد سیاست‌های رونق تولید است، افزود: تلاش برای پیاده‌سازی عملی نهضت ساخت داخل با محوریت خوداتکایی در تولید کالاهای حساس، ضروری و راهبردی از مهم‌ترین سیاست‌های سالجاری است که پیگیری و دنبال می شود.

منبع: