پویش «لبخند رضایت» در دشتی اجرا شد
در پنجمین مرحله از کمک‌های مومنانه در قالب پویش سراسری «لبخند رضایت»، دو هزار و ۲۳۰ بسته معیشتی و آموزشی در بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان دشتی توزیع شد.
كدخبر: 119074
1399/07/23

به گزارش «پیغام»، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی در گفتگو با مهر، با اشاره به آغاز مرحله پنجم رزمایش کمک مومنانه در آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: این مرحله از رزمایش کمک مومنانه با عنوان پویش لبخند رضایت به صورت نمادین در دبستان شاهد زینبیه خورموج آغاز شد.

علی حسینی با اشاره به اینکه در این رزمایش دو هزار و ۲۳۰ بسته غذایی، لوازم‌التحریر، کارت هدیه، مانتو، شلوار و کفش بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد افزود: ارزش این بسته‌ها ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی گفت: بسته‌های توزیع شده با کمک خیران، مدارس مختلف شهر، شهرداری و شورای اسلامی شهر خورموج، بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی این شهر، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی و گروه جهادی شهید حیدری پور جمع‌آوری و سبب ایجاد لبخند بر لبان دانش‌آموزان نیازمند شد.

علی حسینی تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر تحویل مدیران مدارس داده شد تا آنها به دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده و کم‌برخوردار با نهایت تکریم و احترام اهدا کنند.

مدیر آموزش و پرورش دشتی خاطر نشان کرد: این طرح ملی همزمان با سراسر کشور برگزار و با هدف کمک به کاهش بخشی از مشکلات آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا افراد نیازمند اجرا شد.

در این مراسم امام جمعه خورموج، فرمانده سپاه و تعدادی از مسئولان اداره‌های مختلف شهرستان دشتی حضور داشتند.

منبع: