قرار نظارت قضایی برای ۶ عضو شورای شهر بوشهر/ اعضای علی البدل جایگزین می‌شوند
پیغام: فرماندار بوشهر گفت: قرار نظارت قضایی برای ۶ عضو شورای شهر بوشهر صادر شده و باید اعضای علی البدل جایگزین شوند.
كدخبر: 119102
1399/07/25

 به گزارش «پیغام» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: پرونده اتهام شش عضو شورای اسلامی شهر بوشهر در دادسرای عمومی و انقلاب در حال بررسی مقدماتی است و مقام قضائی برایشان حکم نظارت قضائی صادر کرده است.

او افزود: این حکم برای یک سال است و بر این اساس این شش عضو نمی‌توانند در شورای شهر فعالیت داشته باشند. بنابراین در صدد هستیم که با انجام تشریفات لازم اعضای علی البدل را جایگزین کنیم.

فرماندار بوشهر ادامه داد: شورای شهر بوشهر ۹ عضو دارد و شش عضو علی البدل که یکی از اعضای علی البدل فوت کرده است و اکنون پنج نفر هستند.

جمشیدی تاکید کرد: با توجه به اینکه جلسات شورای شهر بوشهر با حضور شش عضو رسمیت پیدا می‌کند اگر سه عضو از اعضای علی البدل جایگزین شوند، جلسات شورا برگزار خواهد شد.

او گفت: بر اساس قانون شورای شهر ماهانه باید دو جلسه برگزارکند و آخرین جلسه شورای شهر بوشهر ۱۷ شهریور بوده که در آن جلسه شهردار را انتخاب کردند.

فرماندار بوشهر عنوان کرد: فعالیت پنجمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ پایان می‌یابد و ششمین دوره شورا‌ها از ۱۴ مرداد کار خود را شروع می‌کنند.

پنجمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت ۹۶ همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

در بوشهر، علی پولادی ریشهری، رباب عبیدی، داریوش پوربهی، صدرالله محمدی باغملایی (به تازگی فوت کرده است)، زهرا رضایی و حیدر رفاهی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر معرفی شدند.

منبع: