تصویری تکان دهنده و باور نکردنی از سه پرستار که براثر کرونا جان باختند
چند روزی است که تصویری عجیب، تکان دهنده و باور نکردنی از سه دوست، سه پرستار بیمارستان امام خمینی تهران را که یکی پس از دیگری پرواز کردند در فضای مجازی منتشر شد.
كدخبر: 119156
1399/07/29

پیغام» فرارو نوشت، پس از نرجس خانعلی زاده که نخستین پرستار شهید کرونا لقب گرفت، خبرهای حکایت از درگذشت دو دوست و همکار نرجس خانعلی‌زاده دارد. 

نرجس خانعلی زاده ابتدا در اورژانس بیمارستان امام خمینی تهران دوران آموزشی خود را می‌گذراند و سپس به بیمارستان‌های گیلان منتقل شد و در اسفند ماه در اثر کرونا جان خود را از دست داد؛ و آخرین دوست از این سه یار، محبوبه خداوردی پرستار مهربان پرتلاش و فداکار اورژانس بیمارستان امام خمینی ۲۶مهر ۹۹ در اثر کرونا جان باخت و به دوستان خود پیوست.

محبوبه خداوردی پرستار مهربان پرتلاش و فداکار اورژانس بیمارستان امام خمینی ۲۶ مهر ۹۹ بر اثر کرونا جان باخت و به دوستان خود پیوست.

نرجس خانعلی‌زاده در سال ۱۳۷۴ در کلاچای، شهرستان رودسر متولد شد. او پس از پایان تحصیلات، طرح پرستاری خود را در بیمارستان امام خمینی تهران سپری کرد[۷] و به‌عنوان پرستار در بخش اورژانس بیمارستان میلاد لاهیجان مشغول به خدمت بود.

نرجس خانعلی‌زاده، ۴ اسفند ۱۳۹۸ در پی شیوع گستردهٔ ویروس کرونا در ایران، با عوارض مشابه ابتلا به ویروس کرونا، در حین رسیدگی به بیماران در محل کار خود از حال رفت و به زمین افتاد. وی به دلیل عوارض ریوی و تنگی نفس در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد. نرجس خانعلی‌زاده در بعدازظهر روز ۶ اسفند ۱۳۹۸ در بیمارستان میلاد لاهیجان درگذشت.

نخستین بار دوست نرجس تصویر او را هنگام انتقال به آی سیو منتشر کرد. نرخس خانعلی زاده هنگام فوت بیست و پنج سال داشت. 

منبع: