امام جمعه بوشهر اقدام رئیس جمهوری فرانسه را محکوم کرد
در پی حمایت رئیس جمهور فرانسه از توهین کنندگان به پیامبر گرامی اسلام (ص)؛ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر حمایت رئیس جمهور فرانسه توهین کنندگان به پیامبر گرامی اسلام (ص) را محکوم و از تحریم کالاهای فرانسوی در سرزمین های اسلامی حمایت کرد.
كدخبر: 120246
1399/08/05

به گزارش «پیغام»؛ آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه در پیامی اعلام کرد: جهان استکبار با تمام ماهیت ننگین استعماری و باطن سراسر شقاوت، خیانت و جنایت خود که تاریخ جهان شاهد آن است در آستانه میلاد رسول مکرم اسلام (ص) بار دیگر وقاحت وجودی خویش را نسبت به ساحت مقدس آن پیامبر رحمت نشان داد و بار دیگر آن عمل غیر انسانی را توسط یک نشریه صهیونیستی تکرار کرد.

وی بیان کرد: حمایت دوباره رئیس جمهوری فرانسه از توهین کنندگان آن نبی اعظم (ص) و اقدام به فضاسازی برای ادامه آن، عمل ناپسندی است.

صفایی بوشهری گفت: این کار بر مبنای تمام ادیان الهی و آئین‌های انسانی قبیح و ناپسند و در دین اسلام گناهی کبیره و تحریک آمیز است.

امام جمعه بوشهر ضمن محکوم کردن این اقدام رئیس جمهوری فرانسه و توهین کنندگان، حمایت خود را از تحریم کالاهای فرانسوی در سرزمین‌های اسلامی اعلام کرد و این اقدام را پاسخی آغازین و بازدارنده در اجرای پروژه برخورد و مقابله با آنان عنوان کرد.

به تازگی امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه از توهین کنندگان به پیامبر اکرم (ص) حمایت کرد که این اقدام وی مورد اعتراض همه مسلمانان دنیا قرار گرفت طوریکه خواستار تحریم کالاهای فرانسوی در کشورشان شدند همچنین کمپین تحریم کالاهای فرانسوی در بسیاری از کشورها نظیر قطر، کویت، مصر و تونس تشدید شده‌است.

منبع: