سرپرست باشگاه استقلال:
جدایی بازیکنان با نظر سرمربی بود و ربطی به من ندارد
کاپیتان تیم ما یعنی ورویا غفوری خودش به شخصه به دنبال حل مشکلات مالیاتش است شما می‌توانید از مدیر برنامه مرادی بپرسید که چقدر باشگاه در برهه‌های مختلف پیگیر حل مشکل این بازیکن بود.
كدخبر: 120642
1399/08/28

پیغام: سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در خصوص مسائل مختلف باشگاه به صحبت پرداخت.

به گزارش «پیغام»؛احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص مطالب عنوان شده از سوی زکریا مرادی و که اعلام کرده بود به خاطر کم کاری مدیریت مجبور به جدایی شده اظهار داشت: ایشان باید در کمیته انضباطی باشگاه پاسخگوی رفتار ناشایستش باشد. ایشان مدعی شده من او را به اتاقم راه ندادم در صورتی که چند روز به دفتر باشگاه آمد و من به او گفتم مشکل دارید و باید آن را حل کنیم. حتی زمانی که تیم می‌خواست به قطر اعزام شود من بابت ایشان چند روزی به حوزه نظام وظیفه می‌رفتم او حتی در آن برهه به ما قول داد که مشکلش را حل خواهد کرد. او دانشجوی اخراجی است و خودش باید مشکلش را حل کند باشگاه وظیفه ندارد کارهای بازیکن اخراجی دانشگاه را پیگیری کند.

وی ادامه داد: کاپیتان تیم ما یعنی ورویا غفوری خودش به شخصه به دنبال حل مشکلات مالیاتش است شما می‌توانید از مدیر برنامه مرادی بپرسید که چقدر باشگاه در برهه‌های مختلف پیگیر حل مشکل این بازیکن بود.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در خصوص اینکه شایع شده رشید مظاهری پس از مذاکره با وی با ناراحتی از باشگاه خارج شده است، تصریح کرد: این هم از آ‌ن مورد حرف‌هایی است که متاسفانه کذب است خیلی مذاکرات خوبی با ایشان داشتیم و اصلا بحثی در خصوص اینکه باید از قراردادش مبلغی کسر و یا بندی حذف شود نداشتیم.

مددی درباره اینکه ظاهرا از مبلغ قرارداد شجاعیان کم شده است خاطرنشان کرد: ما هیچ مبلغی از قرارداد شجاعیان کم نکردیم حتی خود ایشان تمایل داشت که قراردادش یکساله باشد بعد همه جا گفته می‌شود که باشگاه قرارداد این بازیکن را یک ساله کرده است.

سرپرست مدیرعاملی درباره انتقاداتی که به وی در خصوص فراری دادن بازیکنان جوان مطرح شده است بیان داشت: ‌کدام بازیکن جوان در زمان مدیریت بنده از تیم جدا شده است؟ شاهین طاهرخانی و امیرحسین کارگر دو بازیکنی بودند که با نامه کتبی سرمربی از تیم جدا شدند و این موضوع چه ربطی به بنده دارد.

مددی درباره اینکه تکلیف پورحمیدی به کجا رسید، گفت: پورحمیدی خواهان جدایی است و قرار است با فکری در این خصوص صحبت کنند بنده با صحبتی که با سرمربی داشتم مخالف جدایی این بازیکن است.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در پایان درباره اینکه گفته می‌شود مدیرعامل جدید تا 15 روز آینده مشخص خواهد شد افزود: امیدوارم بهترین تصمیم در این خصوص گرفته شود. تا روزی که در باشگاه حضور دارم با تمام توان کار اجرایی ا نجام خواهم داد.

منبع: