محدودیت های جدید کرونایی در استان از شنبه اول آذرماه اجرایی می شود
پیغام: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: بر اساس طرح جدید اعمال محدودیت برای مقابله با کرونا در کل کشور، قرار است از روز شنبه اول آذرماه در شهرهای با وضعیت قرمز محدودیت تردد و محدودیت فعالیت سطح یک برای اصناف اعمال شود.
كدخبر: 120649
1399/08/28

 به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، مجید خورشیدی در حاشیه نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در مورد ایجاد محدودیت های جدید در استان بوشهر که از شنبه اول آذر همزمان با سراسر کشور اجرا می شود، اظهار داشت: با توجه به انتظارات و درخواست های مردم، محدویت های جدیدی با هدف مقابله با کرونا در کشور اعمال می شود و این محدودیت ها در 3 منطقه قرمز، نارنجی و زرد تقسیم بندی شده است.

وی بیان کرد: مردم استان بوشهر تاکنون همکاری خوبی با ستاد استانی مقابله با کرونا داشتند و هم اکنون هم نیاز است که مردم استان در اجرای محدودیت‌های جدید، همکاری لازم را با ستاد استانی داشته باشند.

معاون استاندار بوشهر بیان کرد: در استان بوشهر، شهرستان بوشهر وضعیت قرمز، شهرستان دیر وضعیت زرد و سایر شهرستانهای استان در وضعیت نارنجی هستند.

خورشیدی گفت: قرار است از روز شنبه اول آذرماه در شهرهای با وضعیت قرمز محدودیت تردد و محدودیت فعالیت سطح یک برای اصناف اعمال شود و بر این اساس فقط مشاغل ضروری مثل سوپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، داروخانه ها و مراکز درمانی فعالیت داشته باشند.

وی ادامه داد: گروه های شغلی 2، 3 و 4 در شهر بوشهر که وضعیت قرمز دارد به مدت 2 هفته تعطیل خواهند بود، در شهرهای با وضعیت نارنجی گروه های شغلی 3 و 4 و در شهرهای با وضعیت زرد گروه  شغلی 4 تعطیل بوده و مابقی گروه شغلی مجاز به فعالیت هستند.

معاون استاندار بوشهر اظهار داشت: در وضعیت قرمز، یک سوم کارمندان، وضعیت نارنجی یک دوم و در وضعیت زرد دو سوم کارمندان در محل کار حضور خواهند داشت.

خورشیدی گفت: استاندار محترم در نشست امروز دستور داد که مدیران دستگاه های اجرایی شیفت بندی های لازم با توجه به وضعیت های سه گانه برای حضور کارمندان را انجام دهند و کارمندان را به غیر سقف تعیین شده برای حضور در محل کار الزام نکنند. البته این موضوع به استثنای دستگاه هایی مانند شهرداری هاست که خدمات عمومی و زیر بنایی ارائه می کنند.

منبع: