فرمانده انتظامی استان بوشهر:
محدودیت‌های ترددی در بوشهر از یکم آذرماه اعمال می‌شود
پیغام: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: اعلام شبکه خبر در خصوص اعمال محدودیت‌ تردد از ساعت ۱۰ امروز در مراکز استان‌ها لغو شده است و همه محدودیت‌های تردد از روز شنبه یکم آذرماه اعمال می‌شود.
كدخبر: 120651
1399/08/28

به گزارش «پیغام»؛ سردار خلیل واعظی به رسانه‌ها اعلام کرد: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از روز شنبه هفته آینده محدودیت‌های شدیدی در مراکز استان‌ها و شهرستان‌هایی که نارنجی و قرمز هستند اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس کسانی که به شهرهای قرمز و نارنجی ورود می‌کنند در هر ۲۴ ساعت به ترتیب یک میلیون تومان و ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون می‌شوند.

واعظی بیان کرد: همچنین ماموران راهنمایی و رانندگی نیز چنانچه پلاک‌های شخصی غیربومی را در مناطق قرمز و نارنجی مشاهده کردند در هر ۲۴ ساعت به ترتیب جریمه یک میلیون تومان و ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: همچنین از روز شنبه هیچ خودرویی از ساعت ۲۱ تا چهار صبح حق تردد در شهرهای قرمز را ندارد  در غیر اینصورت خودرو متخلف مشمول جریمه یک میلیون تومانی می‌شود.

وی یادآورشد: گروههای شغلی یک،  هشت هزار و ۵۰۰ واحد، گروه شغلی ۲ ، ۳۹ هزار واحد، گروه ۳، چهار هزار واحد و گروه شغلی ۴، یک هزارو ۵۰۰  واحد صنفی در استان را شامل می‌شوند.

منبع: