اختصاص 400 میلیارد ریال برای تکمیلپروژه انتقال آب از تنگ سدر در دشتی
پیغام: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهرگفت: برای تکمیل پروژه انتقال آب از تنگ سدر به شهرستان دشتی ۴۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.
كدخبر: 120652
1399/08/28

به گزارش «پیغام»به نقل از ایرنا؛ علی درویشی روز چهارشنبه در نشست بررسی  پروژه های عمرانی شهرستان دشتی افزود: اجرای طرحهای آبرسانی در اولوویت تامین اعتبار در استان بوشهر قرار دارد .

وی افزود: این پروژه دارای ۲۰ کیلومتر خط انتقال آب شیرین از چاههای آب در تنگ سدر لاور شرقی به شهر خورموج  است که با تکمیل این پروژه آب شرب مشترکان مرکز شهرستان دشتی پایدار می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر اضافه کرد: اعتبار لازم برای تکمیل ۲ زمین چمن دانش آموزی در این شهرستان نیز تامین می شود.

درویشی یادآورشد: اعتبار لازم برای تکمیل پروژه های راهسازی نیز در اولویت تامین اعتبارات استان است و تلاش می شود این پروژه ها تکمیل وهرچه زودتر به بهره برداری برسد.

فرماندار دشتی نیز گفت: در زمان حاضر پنج پروژه مهم ورزشی در این شهرستان فعال است .

عبدالله نادری افزود: این پروژه ها شامل خوابگاه ورزشکاران در خورموج، زمین چمن در شهر بادوله و سه سالن ورزشی در روستاهای باغان، کلل و چاوشی است که تا پایان سال تکمیل و افتتاح خواهد شد.

نادری تاکید کرد: اجرا و تکمیل این پروژه های ورزشی از مطالبات به حق ورزشکاران شهرستان بوده که در دولت تدبیر و امید به بهره برداری می رسد.

فرماندار دشتی به  مدارس تخریبی زیادی در سطح شهرستان اشاره کرد و خواستار تامین اعتبار برای بازسازی وتجهیز این مدارس شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر نیز گفت: امسال ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی و مدرس استان بوشهر اختصاص یافته است.

احمد مرادی افزود: تکمیل و بازسازی مدارس تخریبی در دشتی در اولویت تامین اعتبار از محل اعتبارات تخریب و بازسازی مدارس استان قرار دارد.

منبع: