سپاه برای زنی که آلونکش را تخریب کردند خانه می‌سازد
فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در دیدار از بانوی سرپرست خانواری که آلونکش توسط کارکنان شهرداری بندرعباس تخریب شده بود، گفت: سپاه برای این زن بی سرپرست هرمزگانی خانه می سازد
كدخبر: 120685
1399/09/01

به گزارش«پیغام»؛ سردار اباذر سالاری شامگاه جمعه در عیادت از زن سرپرست خانوار بندرعباسی ضمن محکوم کردن این رفتار ماموران شهرداری افزود: سپاه همواره آماده خدمت به قشر مستضعف و آسیب پذیر است و با همکاری دستگاه‌های مرتبط، با آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی لازم نسبت به شناسایی افراد آسیب پذیر و نیازمندان اینچنینی در جامعه اقدام می‌کند.

وی بیان داشت: همچنین سپاه علاوه بر رفع نیازهای آموزشی و تحصیلی فرزندان خانواده‌های محروم، سایر امکانات زندگی را فراهم می‌آورد، به طوری که در آینده شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

  

فرمانده سپاه هرمزگان اظهارداشت: تکریم انسان‌ها بویژه مستضعفان و پابرهنگان که خود صاحبان این مملکت هستند باید در تمام امور حفظ و صیانت گردد و اقدام‌های غیرقانونی نیز به صورت مصلحت آمیز توسط مسوولان ذیصلاح حل و فصل گردد.

سالاری یادآورشد: در صورت تخطی از قوانین و مقررات توسط افراد به هر دلیل توصیه می‌شود ماموران ادارات بویژه شهرداری ها که با احاد ملت سر و کار دارند با رعایت اخلاق اسلامی، حفظ حرمت و کرامت افراد و پرهیز از برخوردهایی که باعث هتک حرمت طرف مقابل و جریحه دار شدن افکار عمومی می‌شود، خوراک تبلیغاتی برای معاندین را فراهم نکنند.

وی گفت: باتوجه به برخورد غیرقابل دفاع مامورین شهرداری بندر عباس با این زن بی سرپناه و انتشار تصاویر در سطح کشور و بیرون این رفتار را به شدت محکوم کرده و درخواست برخورد جدی با مسببان آن را داریم.

درپی انتشار تصاویر و فیلم در فضای مجازی که تخریب منزل مسکونی یک بانوی سرپرست خانوار توسط کارکنان شهرداری بندرعباس را نشان می‌داد و منجر به خودسوزی این بانوی جوان شده بود، فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان شامگاه جمعه از این بانوی بی سرپناه عیادت کردند.

منبع: