استان بوشهر بهترین عملکرد در مدیریت حوادث آبان 98 را داشت
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امروز با تلاش همه دستگاه‌های مسئول بهترین بستر آرامش و امنیت در این استان فراهم است و در بسیاری از شاخص‌های امنیتی و انتظامی بوشهر در رتبه‌های بالای ۲۰ قرار دارد.
كدخبر: 120716
1399/09/01

 پیغام: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امروز با تلاش همه دستگاه‌های مسئول بهترین بستر آرامش و امنیت در این استان فراهم است و در بسیاری از شاخص‌های امنیتی و انتظامی بوشهر در رتبه‌های بالای ۲۰ قرار دارد.

به گزارش «پیغام» به نقل از ایرنا، مجید خورشیدی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: هرچند نفت، گاز و پتروشیمی از جمله صنایع مورد تحریم معرفی شده‌اند اما با تلاش مسئولان این صنایع و دستگاه‌های اجرایی امروز استان بوشهر کمترین مطالبات معوق کارگری را دارد.

وی ادامه داد: همچنین در مقابل دعوت ضد انقلاب برای تمرد کارگران اما در استان بوشهر کمترین گزارش تمرد در این بخش گزارش شده‌است.

خورشیدی اضافه کرد: بنای کار مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مبنی بر شنیدن و رسیدگی به مشکلات کارگری است و نباید هیچ مطالبه‌ای بدون رسیدگی باقی بماند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امروز با تلاش همه دستگاه‌های مسئول بهترین بستر آرامش و امنیت در این استان فراهم است و در بسیاری از شاخص‌های امنیتی و انتظامی بوشهر در رتبه‌های بالای ۲۰ قرار دارد.

وی با اشاره به حوادث آبان ۹۸ناشی از افزایش قیمت بنزین گفت: استان بوشهر بهترین عملکرد را در مدیریت کردن این اعتراض‌ها  داشت و با همکاری مردم نجیب این استان بهترین مدیریت رخ داد.

خورشیدی با اشاره به بحث تجمع‌های ناشی از کمبود آب در برازجان درسال ۹۷ یادآور شد: بدون اینکه هیچ صدمه‌ای به کسی وارد شود این اعتراض‌های خیابانی به بهترین صورت مدیریت شد.

وی ادامه داد: در مدت تصدی مسئولیت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، همه فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی انجام و هیچ فعالیت سیاسی نبود که در محاق تعطیلی قرار بگیرد و به محض درخواست انجام شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: برگزاری ۳۰۰ کنسرت و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان از جمله مهمترین فعالیت‌های فرهنگی در این استان است.

وی در باره مسائل مربوط به فعالیت‌های نشاط اجتماعی گفت: بوشهر از استان‌های پیشگام در این زمینه بود و در ۲ سال گذشته بیش از ۸۰۰ برنامه نشاط اجتماعی برگزار و امسال نیز با وجود کرونا سمت و سوی فعالیت‌های این بخش به فضای مجازی گرایش پیدا کرده‌است.

خورشیدی یادآور شد: براین اساس قرار است استان بوشهر میزبانی جشنواره ملی موسیقی کلاسیک و تا ۲ سال آینده نیز این استان میزبانی جشنواره موسقی محلی و استانی را برعهده داشته باشد.

منبع: